کد خبر: ۸۶۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 13 June 2020

کرایه تاکسی ها در آستارا ۲۳ درصد افزایش یافت

تابناک/ رئیس شورای اسلامی شهر آستارا از افزایش ۲۳ درصدی نرخ کرایه تاکسی نسبت به سال گذشته بر اساس پیشنهاد شهرداری و موافقت دستگاه‌های مسئول خبر داد.

فرهاد محسنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : بر اساس پیشنهاد شهرداری آستارا به شورای اسلامی شهر مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی، شورا با افزایش ۲۳ درصدی آن موافقت کرد و مصوبه آن در ستاد تنظیم بازار و کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی آستارا به تصویب رسید.

وی افزود: این مصوبه از امروز در مسیرهای مرکز آستارا و حومه شهر اجرایی می شود چنانکه به عنوان مثال نرخ تاکسی تلفنی در داخل شهر از ۴۰ هزار ریال به ۴۵ هزار ریال افزایش یافته است.

وی بیان کرد: تاکسی های درون شهری و تعدادی از تاکسی های برون شهری که در مسیر ۲۰ کیلومتری مرکز شهر آستارا تا روستاهای بخش های مرکزی و لوندویل این شهرستان تردد می کنند، مشمول این افزایش قیمت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر آستارا گفت : این افزایش قیمت با توجه به تورم سالانه، هزینه های بالای حمل و نقل و درخواست رانندگان تاکسی های سازمان حمل و نقل همگانی آستارا اعمال و برچسب های افزایش قیمت در بین رانندگان توزیع شده است.

۳۶۷دستگاه تاکسی شهری،  هزار و ۲۵۰ دستگاه تاکسی تلفنی، ۷۰ دستگاه تاکسی بی سیم و ۱۲۰دستگاه تاکسی محدوده ۲۰ کیلومتری شهر در آستارا فعالیت می کنند.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار