رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: متأسفانه برخی رانندگان تاکسی در کرج از دستورالعمل ممنوعیت جابجایی چهار سرنشین تمکین نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 15 June 2020

برخورد با رانندگان تاکسی در صورت افزایش کرایه و سوار کردن ۳ سرنشین در صندلی عقب

به گزارش «تابناک البرز» مجید استاد کاظمی در خصوص اینکه طبق اعلام ستاد مقابله کرونا استان البرز سوار کردن سه سرنشین در صندلی عقب تاکسی‌ها ممنوع است، گفت: اما نرخ‌های کرایه تاکسی همان نرخ مصوب امسال است و رانندگان نمی‌توانند کرایه نفر چهارم را از سه مسافر دیگر اخذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه نرخ‌های کرایه تاکسی در کرج به هیچ عنوان متأثر از کاهش تعداد مجاز سرنشینان از چهار به سه نفر نیست، گفت: اگر قرار باشد تغییری در این مورد صورت گیرد حتماً باید مصوبه شورای شهر کرج را داشته باشیم.

 رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج بیان کرد: متأسفانه برخی رانندگان تاکسی در شهرمان بر دستورالعمل ممنوعیت جابجایی چهار سرنشین تمکینی ندارند و این موضوع موجب چالش میان تاکسی داران و شهروندان شده است.

 به گفته استاد کاظمی شهروندان در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان تاکسی در افزایش نرخ کرایه و یا سوار کردن چهار سرنشین در صندلی عقب، می‌توانند از طریق بازرسی سازمان حمل و نقل بار و مسافر و یا سامانه رسیدگی به شکایات مردمی شهرداری کرج (۱۳۷)، کد تاکسی متخلف را گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار