دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان نیز با بیان اینکه دبیرخانه ستاد مردمی غدیر خم افتتاح می‌شود، گفت: نقطه عطف تمام برنامه‌های معنوی حوزه علمیه است و با رهنمود‌های این قشر مسیر بهتر طی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 16 June 2020
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: امسال مدیریت برنامه‌های بزرگداشت غدیر و عید امامت و ولایت توسط ستاد‌های مردمی انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام هادی نظیری در جلسه ستاد مردمی بزرگداشت غدیر خم که در مرکز همایش‌های قرآنی برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم همان اتفاقی که در اربعین حسینی شاهد هستیم و کار‌ها جدی و قابل توجه انجام می‌شود در برنامه‌های غدیر خم نیز صورت گیرد، گفت: برنامه‌های مردمی غدیر خم باید حرکتی در مسیر نشان دادن شخصیت، جایگاه و وجه تمایز امیرالمومنین علی (ع) و غدیر در جهان اسلام و بشریت باشد.

وی با قدردانی از اقدامات انجام شده، از انتخاب دبیرخانه در تالار قرآن به دلیل موقعیت این مکان ابراز خرسندی کرد و گفت: از آنجا که تالار قرآن همدان مرکزی برای فعالیت‌های قرآنی محسوب می‌شود ظرفیت خوبی برای تبیین اندیشه ولایت و امامت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه از امروز کار دبیرخانه رسماً آغاز می‌شود، گفت: طبق درخواست نماینده، ولی فقیه در استان همدان امسال مدیریت فضای غدیر توسط ستاد مردمی شکل می‌گیرد.

حجت الاسلام نظیری با بیان اینکه از نظرات علما و بزرگانی که در فضای دینی و معرفتی مؤثر هستند بهره خواهیم برد، گفت: برنامه‌ای گسترده در سطح استان همدان تدوین می‌شود به طوری که در هر شهرستان ستادی تشکیل شده و یا در حال تشکیل است.

وی افزود: مجموعه‌های مؤثر از جمله هیئت رزمندگان، جامعه ایمانی مشعر، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه، شهرداری و سایر گروه‌ها در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

حجت الاسلام نظیری بابیان اینکه امیدواریم برنامه‌های ما آغازی بر این باشد که غدیر نیز مانند عاشورا و اربعین به یک عظمت جهان اسلام تبدیل و امیرالمومنین علی (ع) نیز به واسطه غدیر به جهان اسلام معرفی شوند، گفت: امیدواریم جایگاه امامت و ولایت که بشریت به عنوان حلقه مفقوده به آن پی برده متجلی و بشریت به امام معصوم برای رهایی از مشکلات پناه ببرد.

دبیر ستاد مردمی غدیر استان همدان نیز با بیان اینکه دبیرخانه ستاد مردمی غدیر خم افتتاح می‌شود، گفت: نقطه عطف تمام برنامه‌های معنوی حوزه علمیه است و با رهنمود‌های این قشر مسیر بهتر طی خواهد شد.

مهدی صلواتیان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای فعالیت کمیته‌ها انجام شده است، گفت: شناسایی افراد صاحب‌نظر و استفاده از نظرات آن‌ها در سخنرانی‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی‌ها در دستور کار خواهد بود.

وی به فضاسازی شهر در خصوص غدیر خم اشاره کرد و گفت: رصد میدانی برنامه‌ها انجام و ۱۱۰ هزار پرچم سردر مغازه‌ها و خانه‌ها نصب می‌شود که کار دوخت آن را گروه جهادی خواهران و برادران انجام خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار