به صورت ویدئو کنفرانس؛
به صورت ویدئو کنفرانس، بهره برداری از ۱۰ طرح عمرانی ایلام با حضور رئیس جمهور آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲ 18 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام، مراسم افتتاح وکلنگ زنی از ۱۰ طرح مهم حوزه راه وشهرسازی استان ایلام صبح امروز پنجشبه با حضور رئِیس جمهور و با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان از طریق ویدئوکنفراس آغاز شد.

از این تعداد هفت طرح با مجموع سرمایه گذاری بیش از ۲۹ هزار میلیارد ریال بهره برداری و همچنین سه طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

رونمایی از آزاد راه پل زال - مورموری - دهلران - چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این طرح‌ها است.

افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال از دیگر طرح‌های حوزه راه وشهرسازی دراین مراسم است.

افتتاح هفت هزار و ۹۰۰ متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال، عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال ازدیگر طرح‌هایی است که در برنامه ویدئویی با حضور رئیس جمهور دستور آغاز به کار آن داده شد./ع

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار