فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه نقش اصناف در مدیریت و پیشگیری از ویروس کرونا بی نظیر بوده است، گفت: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا مبتلایان در استان کاهش پیدا کنند.
کد خبر: ۸۶۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 23 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با اتاق اصناف استان ایلام اظهار کرد: اگر امروز ما توانسته‌ایم در شرایط سخت نظام سلطه روی پای خود بایستیم و بخش عمده آن ناشی از وجود اصناف خوب متدین و پرتلاش نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: بعد از تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران جهان از تعامل خوب مردم و ملت انگشت به دهان مانده است چرا که با این همه تحریم، نعمت‌ها به وفور در کشور یافت می‌شود اما نیازمند مدیریت بهتر و بیشتر برای استفاده عامه مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد این بودیم که بازاریان و اصناف ما شبانه‌روز به مردم خدمت رسانی می‌کنند و این شایسته تقدیر است.

وی به تلاش اصناف در مدیریت کرونا اشاره کرد و گفت: نقش شما در بحث کرونا بسیار عالی بود و اگر امروز استان ایلام کمترین آمار مبتلا به کرونا را دارد بخش عمده آن به همت بلند و همراهی اصناف و بازاریان برمی‌گردد.

این مقام ارشد انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: اهتمام اصناف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بحث پیشگیری از سرایت ویروس منحوس کرونا بسیار خوب و اثر گذار بود.

وی با بیان اینکه امروز نگران افزایش آمارهای مبتلایان به کرونا هستیم، گفت: باید تصمیماتی اتخاذ کنیم تا مبتلایان در استان کاهش پیدا کنند.

سردار یاری بیان کرد: از همراهی و اتاق اصناف با اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی قدردانی می‌کنیم اما باید در حوزه عفاف و حجاب که نگرانی‌هایی وجود دارد، به صورت هماهنگ این موضوع را که زیبنده استان ایلام نیست تلاش شود تا فریضه به‌جامانده امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه احیاء کنیم./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار