معاون بهداشتی:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: امروز پنجشنبه پنجم تیرماه آمار مبتلایان کرونا در این استان با اختلاف زیاد و شیب بسیار فزاینده ای به بالاترین میزان طی ماه های گذشته رسید.
کد خبر: ۸۶۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲ 25 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ جمیل صادقی فر  در کارگروه مجازی اطلاع رسانی کرونا افزود: بیشترین آمار ابتلا طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب مربوط به شهرستانهای ایلام، ایوان، دهلران و آبدانان است.

وی ادامه داد: آمار مبتلایان شهرستان دهلران در حال پیشی گرفتن از ایوان است که پیش تر در وضعیت قرمز قرار داشت و تنها 2 مورد اختلاف دارد.

وی با ذکر اینکه در اعلام مبتلایان به کرونا محدودیت وجود دارد، افزود: آمار ابتلا در شهرستان های مهران، دره شهر و چرداول نیز به سرعت در حال افزایش است.

صادقی فر اظهار کرد: از مجموع مبتلایان ۲۴ ساعت گذسته در استان که بیشترین عدد در طول ماه های اخیر است، ۵۰ درصد مربوط به شهرستان ایلام، ۲۰ درصد مربوط به شهرستان دهلران، ۱۰ درصد مربوط به شهرستان مهران و ۲۰ درصد دیگر نیز مربوط به سایر شهرستان های استان است.

وی گفت: با توجه به رشد بیش از حد انتظار مبتلایان بویژه در پنج روز اخیر، بدون شک بیش از ۷۰ درصد دلیل افزایش آمار مربوط به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، عدم استفاده از ماسک، شرکت در تجمعات و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

وی گفت: مقایسه آمارهای طی دو هفته متوالی اخیر نشان می دهد که در حالیکه نمونه گیری دو برابر شده است اما آمار مبتلایان سه و یا چهار برابر افزایش داشته است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
چرااعلام نمی کنید آماررو که مردم بیشتربترسن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار