مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام:
مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه عملیات اجرایی یک باب هنرستان بتازگی در مرکز استان آغاز شده است، گفت: احداث دست کم پنج هنرستان جدید در سطح استان از سوی اداره کل آموزش وپرورش استان اعلام نیاز شده است.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 28 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت‌اله رحیمی اظهار داشت: هم اینک تنها سه هنرستان در مرکز استان فعالیت دارد که این مراکز آموزشی جوابگوی نیازهای دانش‌آموزان علاقه‌مند به رشته‌های فنی نیست.

وی یادآور شد: اعتبار لازم برای ساخت هنرستان در مناطق مختلف این استان خصوصا شهرستان‌ها به منظور رفع نیاز آموزشی دانش‌آموزان علاقه‌مند پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت کمبود فضاهای ورزشی دانش‌آموزی در استان گفت: یک استخر دانش‌آموزی برای اولین بار در استان سال گذشته به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی تکمیل ۲ باب استخر دیگر نیز در شهرستان‌های ایلام و مهران در حال پیگیری است هرچند تکمیل استخر دانش‌آموزی مهران تاکنون ۲ مرحله به مناقصه گذاشته شده ولی هیج پیمانکاری اعلام آمادگی نکرده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در زمینه وضعیت سالن‌های ورزشی دانش‌آموزی در استان با اعلام اینکه بتازگی ۲ باب به بهره‌برداری رسیده است، افزود: تا اول مهرماه نیز ۲ سالن ورزشی دیگر در شهرستان‌های ایلام و دره‌شهر به بهره‌برداری خواهد رسید و همچنین تکمیل سه سالن ورزشی دانش‌آموزی نیز امسال در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از بهره‌برداری ۱۰ زمین چمن مصنوعی مستقر در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مناطق مختلف این استان خبر داد و گفت: در این زمینه حدود ۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

۱۰۰هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار