معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام:
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت ایلام گفت: با هرگونه افزایش قیمت تخم مرغ بیش از نرخ مصوب برخورد قانونی می شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 29 June 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عزت الله عبدخانی اظهار کرد: با عنایت به افزایش هزینه‌ها و با هدف حفظ و استمرار تولید، موضوع بررسی قیمت تخم مرغ در دستور کار کارگروه تنظیم بازار قرار گرفته است.

وی افزود: بر اساس افزایش هزینه‌های حقوق و دستمزد، حمل و نقل، خوراک و… سقف قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری حداکثر ۹۵ هزار ریال تعیین شده است.

عبدخانی تصریح کرد: بر این اساس قیمت مصرف کننده هر شانه تخم مرغ ۳۰ عددی بسته به وزن آن در حدود ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

وی بیان کرد: بدیهی است فروش تخم مرغ با قیمت‌های بالاتر از قیمت مصوب تخلف و در صورت مشاهده برخورد قانونی لازم با متخلفان، توسط بازرسان صمت استان اعمال می‌شود.

عبدخانی افزود: همچنین در این راستا هماهنگی لازم با اتحادیه مربوطه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تشکل‌های تولیدی صورت گرفته و توزیع گسترده و کافی تخم مرغ با حداقل سود عمده و خرده فروشی در مراکز توزیع در حال انجام است.

این مسئول در پایان بیان کرد: هموطنان و مصرف کنندگان محترم در صورت مشاهده تخلفات احتمالی اعم از عدم درج قیمت، گرانفروشی و… می‌توانند مراتب را به صورت حضوری و یا تلفنی به سازمان صنعت معدن و تجارت و تلفن ۱۲۴ گزارش تا مراتب مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار