رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام خبر داد ؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از اختصاص دستگاه ها و تجهیزات پزشکی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال به ایلام خبر داد و گفت: این دستگاه‌ها از نیازهای مبرم استان است.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ 29 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد کریمیان  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رایزنی‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام تعداد ۱۴ دستگاه ونتیلاتور، ۱۰ دستگاه بای پپ، ۲۲ تخت آی سی یو، ۲۲ تشک مواج، ۱۰ تخت بستری، ۱۰ دستگاه مانیتور علائم حیاتی، یک دستگاه مانیتور علائم حیاتی سانترال، سه عدد برانکارد ایزوله به دانشگاه اختصاص یافت.

وی افزود: طی رایزنی‌های به عمل آمده از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان با معاون درمان وزارت بهداشت، این دستگاه‌ها به استان ایلام اختصاص یافته که ارزش ریالی آنان بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: این دستگاه‌ها از نیازهای مبرم و شناسایی شده در سطح بیمارستان‌ها هستند که با رایزنی‌های به عمل آمده با مسئولان وزارت در جهت خدمت به مردم و بیماران تحویل دانشگاه علوم پزشکی ایلام شده است.

کریمیان بیان کرد: این دستگاه‌های پیشرفته پزشکی به صورت رایگان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی ایلام قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان؛ این دستگاه‌های پزشکی و بیمارستانی از نیازهای مهم و محوری دانشگاه در عرصه خدمات‌دهی به بیماران محسوب می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار