استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲ 04 July 2020

 به گزارش تابناک ایام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوگند خداوند به قلم، گویاترین شاهد بر قداست آن است و جایی که خداوند، به آفریده‌ای از آفریده‌های خود قسم یاد می‌کند، بشر در چه جایگاهی می‌تواند از ارج و منزلت آن سخن براند.

و چهاردهم تیرماه، روز قلم است و فرصتی مغتنم تا از نقش آفرینی‌های زیبای اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تقدیر و تشکر شود.

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد.

و امروز نقش صاحبان قلم در اوضاع و احوالات کشور بسیار خطیر و با اهمیت است. شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با دو ویروس منحوس تحریم‌های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویدادها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد. در این راستا بیان درست مطالبات مردمی و انعکاس صحیح خدمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور نیز می‌تواند بر تعادل بخشی این مسیر اثرگذار باشد.

در استان ایلام نیز به یمن وجود اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد و آگاه امروز شاهد وفاق و همدلی در امور مختلف هستیم که می‌تواند ه عنوان یک الگوی ملی در سطح کشور مطرح شود.

در پایان این روز مبارک را به همه اصحاب قلم و رسانه، نویسندگان، شعرا، روزنامه نگاران، خبرنگاران، مولفین، ناشرین، فیلمنامه نویسان، فعالان فضای مجازی و … در استان ایلام تبریک عرض می‌کنم و برای همه تلاش گران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی سلامتی توام با عزت و سربلندی مسئلت می‌کنم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار