استاندار ایلام؛
استاندار ایلام رفع مشکلات تولید را یکی از اولویت‌های مهم دولت در استان عنوان کرد و گفت: در شرایط پیش روی که با فشار تحریم‌ها و اثرات حاصل از بیماری کرونا مواجه هستیم لازم است در حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه تولید نهایت کمک و همکاری را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۵ 05 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی افزود: در این شرایط همه باید رعایت حال مردم را داشته و در رفع مشکلات آنها بیشتر دنبال راه حل‌ها در بین قوانین، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها باشیم.

وی رفع مشکلات تولید را یکی از اولویت‌های مهم دولت در استان عنوان کرد و گفت: در شرایط پیش روی که با فشار تحریم‌ها و اثرات حاصل از بیماری کرونا مواجه هستیم لازم است در حل مشکلات مردم به ویژه در حوزه تولید نهایت کمک و همکاری را داشته باشیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار همکاری بیشتر بانک‌ها با مردم به ویژه تولیدکنندگان شد و تصریح کرد: در سال جهش تولید صنعت، کشاورزی و … واحدهای تولیدی نوک پیکان مبارزه با آثار تحریم‌ها و بیماری کرونا است که لازم است دستگاه‌های متولی در این امر اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار آمادگی مدیران در جلسات شد و گفت: در صحنه خدمت همه باید با آمادگی کامل ظاهر شوند و افراد با اطلاعات کامل در جلسات حاضر شوند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار