مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: بازنشستگان برای خرید اقلام و کالاهای مورد نیاز خود از تسهیلات بانکی ۱۵ درصد با عنوان طرح رفاه کالا برخوردار می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 05 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ هوشنگ حقیقیه  اظهار داشت: بازنشستگان می توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران از این تسهیلات مصوب بهره مند شوند.

وی افزود: بانک رفاه تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مالی و افزایش توان مالی بازنشستگان بکار می برد.

حقیقی یادآور شد: همچنین در قالب طرح امید رفاه در راستای تداوم سیاست‌های حمایت از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری تسهیلات اعطا می شود.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: نحوه پرداخت تسهیلات برای مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب عقد قرض الحسنه با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه ۶ درصد است.

به گفته حقیقی اعطای تسهیلات در قالب طرح پاک نیز در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی و تحقق شعار سال به شرکت‌های تولیدی و توزیعی دربخش سلامت پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: این بانک به عنوان یک بانک اجتماعی و سلامت محور و در راستای حمایت از رونق تولید به تولید کنندگان دارو و تجهیزات پزشکی، کالا و مواد ضد عفونی کننده، شوینده، پاک کننده و بهداشتی تسهیلات پرداخت می کند.

حقیقی یادآور شد: مدت اعتبار این طرح تا پایان سال جاری و با نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد و مدت باز پرداخت آن ۱۲ ماهه است.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام گفت: این بانک همچنین در راستای حمایت از فعالان حوزه سلامت استان، در قالب طرح جهش مهر سلامت ۹۹به جامعه پزشکی استان و اعضای هیات علمی فاقد پروانه مطب شاغل در مراکز درمانی تسهیلات پرداخت می کند.

به گفته وی، پرستاران شاغل در مراکز درمانی که دارای شماره نظام پرستاری هستند و سایر کارکنان شاغل تمام وقت که در مراکز درمانی دارای حساب نزد بانک رفاه بوده و یا مراکزی که نسبت به افتتاح حساب اقدام کنند و همچنین داروخانه ها نیز تسهیلات پرداخت می کند.

حقیقی یادآور شد: نرخ سود تسهیلات ۱۸ درصد در سال و مدت اجرای این طرح نیز تا پایان خرداد سال یک هزار و ۴۰۰ خواهد بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار