استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه برگزاری هر تجمع جمعیتی در استان ایلام ممنوع است، گفت: تمامی مصوبات ستاد کرونا در استان باید اجرایی شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ 05 July 2020

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی از اعمال برخی محدودیت‌ها در پی قرمز شدن وضعیت کرونا در استان خبر داد و گفت: در هفته پیش رو به استثنای کادر اداری فعالیت آموزشی دانشگاه‌ها، مدارس و سایر موسسات و آموزشگاه دولتی و بخش خصوصی و کتابخانه ها و … همه ظرف یک هفته تعطیل هستند، البته منعی برای فعالیت‌های مجازی وجود ندارد.

وی ادامه داد: تا اطلاع ثانوی سینما و پارک و موزه‌ها و ورزشگاه‌ها، آرامستان ها و تالارهای پذیرایی و مراسمات، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه و … تعطیل می‌شوند.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی در مناطق قرمز استان برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مساجد و مصلی‌ها و هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی و مذهبی، همایش‌ها و گردهمایی ادارات و هر تجمع جمعیتی ممنوع است.

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی بازار و اصناف و مردم حاضر در بازار به طور کامل ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک هستند و تخلف از این موضوع پیگرد قانونی دارند.

وی با تاکید بر این مطلب که تا اطلاع ثانوی تمامی همایش‌ها و گردهمایی‌ها تعطیل است و جلسات در صورت لزوم باید به صورت ویدئو کنفرانس و یا از طریق فضای مجازی برگزار شود، گفت: هر نشست و تجمعی که شیوع بیماری کرونا را بالا ببرد ممنوع است.

سلیمانی دشتکی در ادامه برگزاری مراسمات شادی و غم با تجمع جمعیت را ممنوع اعلام کرد و گفت: در این راستا درج تاریخ تشییع و مراسم اعلامیه‌ها در چاپخانه‌ها نیز ممنوع می‌شود و تا اطلاع ثانوی ادارات و سازمان‌ها و نهادها نبایست در هیچ مراسم جمعیتی شرکت کنند.

وی با تاکید بر این مهم که کمیته نظارتی ستاد کرونا در اسرع وقت و به لحظه نحوه اجرای مصوبات را نظارت و گزارش کند، اضافه کرد: تمامی مصوبات از همین لحظه لازم الاجرا است و قصور از انجام هر یک از آنها پیگرد قانونی دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار