جارستان: نشست مشترک مسئولین کارگزاری های رسمی و مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی گیلان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، نشست مشترک مسئولین کارگزاری های رسمی و مدیران و کارشناسان تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاونین ، روسای ادارات تخصصی ، روسای شعب رشت و مسئولین کارگزاری های رسمی برگزار شد .

علی محمدی نماینده مسئولین کارگزاری های رسمی تامین اجتماعی گیلان و عضو انجمن کارفرمایی کارگزاری های رسمی کشور در این نشست با تشریح مباحث مطروحه اعضاء این انجمن در دیدار با مدیرعامل سازمان ، کارگزاری ها را بازوان تامین اجتماعی و پیشقراول در خدمت رسانی در بحران کرونا دانسته و با اعلام خبر ثبت انجمن کارفرمایی کارگزاری های رسمی کشور در اواخر سال ۹۸، بر تداوم فعالیت کارگزاری ها بر اساس دیدگاه دکتر سالاری تاکید نمود .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با قدردانی از تلاشهای همکاران و بویژه کارگزاری های رسمی در جریان شیوع ویروس کرونا ، این نشست را بواسطه اهمیت و گردهمائی مجموعه مدیران ، روسای ادارات تخصصی و شعب بمثابه شورای اداری برای استان قلمداد نموده و با نوید بخش برشمردن ثبت انجمن کارفرمایی کارگزاران تامین اجتماعی ، اظهار امیدواری نمود تا این مهم سبب انسجام و تقویت بیش از پیش این عرصه گردد .

ایشان با تاکید بر اینکه شخصاً معتقدم که کارگزاری ها باید خود کسب درآمد داشته و در این بخش به سازمان وابسته نباشند به تبیین برخی ضرورتها و الزام ها جهت بهبود کیفی و کمی امور پرداخت .

در این نشست با طرح ابعاد مختلف دغدغه اصلی کارگزاران بدنبال حذف تامین اعتبار دفترچه ها و از دست دادن بخش اصلی منابع درآمدی ، وضعیت مولفه های مختلف واگذار شده به کارگزاری ها از جمله بررسی اشتغال مقرری بگیران بیمه بیکاری ، کارگران ساختمانی، جسابرسی ها ، ابلاغ و … امورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت .

شایان ذکر است ۱۰ کارگزاری رسمی در هشت شهرستان بزرگ استان با حدود ۱۰۰ نفر نیرو ارائه خدمات واگذارشده سازمانی به بیمه شدگان ، مستمری بگیران و کارفرمایان را برعهده دارند .