فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 07 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و انتظامی برای حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح با هماهنگی دادستان، همکاری شبکه بهداشت، اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف اجرا شد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴۲۸ واحد صنفی بازدید شده است.

عالی پور ادامه داد: از ۸۶ واحد صنفی نسبت به رعایت قوانین، گران فروشی و رعایت موازین بهداشتی تعهد اخذ و به ۳۷ و احد صنفی دیگر تذکر داده شده است.

وی گفت: ۳۱ واحد صنفی شامل آرایشگاه، نانوایی، سفره خانه سنتی و قلیان سرا، قصابی، اغذیه فروشی و.... به علت تخلفات صنفی و عدم رعایت موازین بهداشتی، پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان تصریح کرد: حفظ سلامت و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و در این راستا با صنوفی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد برابر قانون برخورد خواهد شد./غ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار