مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان ایلام، از پرداخت یک میلیارد و 126 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان ایلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 08 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛یدالله حیدرنژاد گفت: یک هزار و 126 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان و مددجویان این استان در سه ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

وی افزود: برای پرداخت این تعداد تسهیلات قرض‌الحسنه که در زمینه‌های گوناگون بوده است، بیش از 105 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتبار قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد استان، بیشترین میزان تسهیلات قرض‌الحسنه را در زمینه‌های خدمات حمایتی عنوان کرد و گفت: در این زمینه 849 نفر در زمینه‌های درمان، خرید لوازم منزل و سایر نیازهای ضروری از این تسهیلات برخوردار شده و بیش از 43 میلیارد و 975 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در زمینه‌های ایجاد اشتغال از محل منابع قرض‌الحسنه نیز در سه ماهه اول سال جاری 182 نفر از این  تسهیلات برخوردار شده که در این زمینه نیز حدود 48 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

حیدرنژاد در ادامه افزود: پرداخت کمک هزینه تأمین مسکن به تعداد 71 مورد به مبلغ حدود 13 میلیارد ریال از جمله دیگر پرداخت‌های قرض‌الحسنه به نیازمندان این استان در این مدت بوده است. /ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار