استاندار ایلام؛
استاندار ایلام در ادامه خواستار تحرک بیشتر در استفاده از ظرفیت‌های مهم معدن در استان شد و گفت: امروز برخی مجوزهای طولانی مدت گرفته‌اند و در این زمینه کاری نکرده‌اند لازم است خلع ید شوند و آن کار به اهل خود واگذار شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 08 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی افزود: استان ایلام در بعد معدن سرشار از منابع خدادادی است اما فعالیت خاصی برای بهره برداری و استفاده مناسب از این منابع انجام نمی‌شود.

استاندار ایلام در ادامه اهلیت سرمایه گذاران در حوزه معدن را شرط لازم برای اعطای مجوز عنوان کرد و بیان کرد: این اهلیت باید توسط مراجع ذیصلاح شناسایی شوند و شامل توانمندی مالی، توجیه فنی، اقتصادی و پیوست اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: در این حوزه باید دنبال افرادی بود که علاوه بر تخصص فنی بنیه مالی نیز داشته باشند، حالا در این میان امکان دارد یکی در بعد فنی قوی باشد و از بعد مالی توانمند نباشد که برای انجام کار در این حوزه باید با یک سرمایه گذار با توان بالای مالی لینک شود.

سلیمانی دشتکی در ادامه با تاکید بر احیای ظرفیت واحدهای تولیدی راکد در استان گفت: با توجه به تاکید و دستور رئیس محترم قوه قضائیه بر احیای کارخانه‌های غیر فعال و بازگشت به چرخه تولید، طی نامه‌ای ۳۹ کارگاه تولیدی غیر فعال را معرفی کرده‌ایم که لازم است دستگاه‌های متولی با همکاری دستگاه قضا موضوع را پیگیری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار