دادستان دهلران خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت : از شب گذشته تاکنون8نفر از اخلال گران نظم عمومی درشهردهلران دستگیر وتعدادی زیادی هم تحت تعقیب قضایی هستند
کد خبر: ۸۷۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 09 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ صابر نجومی در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : این افراد با اخلال در نظم عمومی شهر و آتش زدن یک دامداری کوچک باعث رعب وحشت در شهر شدند.

وی بیان داشت : دستگاه قضا اجازه هیچ گونه بی نظمی به افراد نخواهد داد واگر کسانی بخواهند به صورت غیر قانونی اقدام به درگیری کنند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد .

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان دهلران تصریح کرد : از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن رعایت قانون، حل هرگونه نزاع و اختلاف را به قانون بسپارند.

طی چند روز گذشته اخلاف ملکی باعث شد که دو طایفه در شهر دهلران با هم درگیر شوند که یکی از طرفین درگیر با شلیک اسلحه شکاری سه نفر را زخمی کرد که بلافاصله با دستور دستگاه قضا وبا تلاش نیروی انتظامی عوامل اصلی این درگیری دستگیر و بازداشت شدند ولی متاسفانه طرف مقابل با آتش زدن یک دامداری باعث اخلال در نظم عمومی شهر دهلران شده است که در حال حاضر با حضور نیروی انتظامی شهرستان ویگان ویژه استان اوضاع تحت کنترل است ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار