سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس خبر داد:.
سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس گفت:درگیری بین دو طایفه بزرگ در بخش موسیان پس از دوسال سال با پیگیری و میانجیگری دستگاه قضایی به صلح و سازش ختم شد.
کد خبر: ۸۷۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳ 09 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار ما گفت : جلسه صلح و سازش دو طایفه با تلاش های شبانه روزی امام جمعه محترم ،فرماندار ،اعضای شورای تامین وهمراهی معتمدین، ریش سفیدان، شوراهای اسلامی حل اختلاف، دادگستری ، نیروهای انتظامی و نظامی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی ختم به خیر شد.

سرپرست دادگاه بخش موسیان ودشت عباس افزود: صلح و سازش دو طایفه موضوع مهمی بود که این نشست بخاطر آن تشکیل شده است و جا دارد از همه عزیزان که در این راستا تلاش کردند تشکر کنم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت امام جمعه محترم ، اعضای شورای تامین و معتمدین، ریش سفیدان، شوراهای اسلامی حل اختلاف، می تواند بسیاری از پرونده ها با سطح وسازش ختم به خیر شوند باید و ظرفیت صلح سازش در جامعه ما نهادینه شود.

نیازی فر عنوان کرد : جلسات صلح و سازش علاوه بر رفع خصومت ها رفع ناراحتی هم می کند که بسیار ارزشمند است و دل ها را به هم نزدیک می کند و سبب حاکم شدن آرامش و امنیت در مناطق می شود.

وی بیان داشت : انتظار است اگر مشکل یا اختلاف وجود دارد شهروندان از طریق دستگاه قضا پیگیری کنند تا موضوع از طریق قانون حل شود نه اینکه خود سرانه اقدام کنند که مشکلاتی به وجود بیاورند که باعث اختلاف بیشتر شود . /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار