فرزانه رضیان گفت: بسیج جامعه زنان استان همدان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب‌های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان برنامه‌هایی را در سطح شهر‌ها و روستا‌ها برگزار خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹ 11 July 2020
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از اجرای ۱۱ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب به همت بسیج جامعه زنان در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، رضیان با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام با تبلیغات کاذب در رسانه‌ها و فضای مجازی، مصونیت زن را با محدودیت او اشتباه گرفته‌اند، گفت: بسیج جامعه زنان همدان در هفته حجاب و عفاف ۱۱ عنوان برنامه برگزار می‌کند

وی افزود: بسیج جامعه زنان استان همدان با هدف کاهش بدحجابی و آسیب‌های حاصل از آن در سطح جامعه و در راستای نهادینه کردن پوشش مناسب برای زنان برنامه‌هایی را در سطح شهر‌ها و روستا‌ها برگزار خواهد کرد.

رضیان برگزاری مسابقه استانی «تجربه آرامش» در قالب پیام کوتاه، تجلیل از ۴۰ مدافع سلامت محجبه، مسابقه طراحی پوستر و موشن‌گرافی در فضای مجازی با موضوع عفاف و حجاب، فضاسازی شهری را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و صنایع دستی، اعزام گروه‌های جهادی و مشاوره‌ای به مناطق مختلف استان، تجلیل از زنان موفق در عرصه‌های مختلف و چادر اولی‌ها و اهدای بسته‌های عفاف و حجاب در سطح شهر و روستا‌ها نیز برنامه ریزی شده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان روز شمار هفته عفاف و حجاب را ذکر و عنوان کرد: شنبه ۲۱ تیرماه «حیا و عفت، مقاومت فرهنگی، واقعه گوهرشاد»، یکشنبه ۲۲ تیر «حیا و عفت، تحکیم خانواده، فرهنگ فاطمی (س)»، دوشنبه ۲۳ تیر «حیا و عفت، فطرت انسانی، مطالبه جهانی»، سه شنبه ۲۴ تیر «حیا و عفت، زمینه ساز ظهور»، چهارشنبه ۲۵ تیر «حیا و عفت، امنیت اجتماعی»، پنجشنبه ۲۶ تیر «حیا و عفت، احترام به قانون، تکریم جامعه» و جمعه ۲۷ تیر «حیا و عفت، شکر عملی، تجلی بندگی» است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار