امام‌ جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت:بی حجابی در داخل خودروهای شخصی یک پدیده منکر و زشت است که عده‌ای به دنبال ترویج آن در سطح جامعه هستند و برخورد جدی با این عمل منکر وظیفه مسئولان است.
کد خبر: ۸۷۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 11 July 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام الله نور کریمی در دیدار با بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به مناسبت هفته عفاف و حجاب بر لزوم تدوین سیاست مدون در حوزه عفاف و حجاب تاکید.

وی تصریح کرد: مطالبه گری در بحث عفاف و حجاب نیاز به برنامه ریزی و کار علمی در هیئت‌های اندیشه ورز با حضور کارشناسان فرهنگی، هنری و علمی در عرصه‌های مختلف دارد تا بتوانیم با استفاده از خروجی آن فرهنگ عفاف و حجاب در بین اقشار مختلف جامعه را ترویج کنیم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نوک پیکان جنگ نرم دشمنان بر علیه کانون خانواده و از بین بردن حیا و عفاف در جامعه است، بیان کرد: حجاب اسلامی نماد مقاومت در برابر دشمنانی است که به دنبال گسست فرهنگی و تخریب بنیان خانواده ایرانی هستند.

وی تصریح کرد: در طی ۴۰ سال از عمر انقلاب، در طی برنامه‌های حساب شده دشمنان و با یک شیب ملایم برخی ناهنجاری‌ها در امر حجاب در جامعه رایج شده است.

کریمی تبار افزود: بی حجابی در داخل خودروهای شخصی یک پدیده منکر و زشت است که عده‌ای به دنبال ترویج آن در سطح جامعه هستند و برخورد جدی با این عمل منکر وظیفه مسئولان است.

وی گفت: تولید پوشاک و البسه متناسب با فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی وظیفه متولیان صنعت و تجارت است و بایستی مورد توجه جدی قرار بگیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار