محمد خسروی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بر اساس آخرین بررسی های هواشناسی، در روزهای دوشنبه و سه شنبه تشدید وزش باد منجر به نفوذ گرد و غبار بویژه در نواحی مرزی ما خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 12 July 2020
محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد:بر اساس آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا پایان هفته صاف تا کمی ابری در ساعاتی از بعد از ظهر و وقت امروز همراه با وزش باد و افزایش پوشش ابر و در پاره ای از نقاط با گرد و خاک محلی همراه خواهد بود.

 وی افزود: در روزهای دوشنبه فردا و سه شنبه تشدید وزش باد ممکن است باعث نفوذ گرد و غبار به جو پاره ای از نقاط بویژه برای نواحی مرزی مان بشود.

 مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از لحاظ وضعیت دمایی از امروز تا روز سه شنبه به طور نسبی شاهد کاهش دما و خنک تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود. اما از روز چهارشنبه به بعد مجددا دمای هوا افزایش خواهد یافت.

 خسروی تاکید کرد:در ٢۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل ١٨ و حداکثر ٣٩ درجه سانتیگراد در نوسان بوده. در این بازه زمانی سومار با بیشینه دمای ۴٧ درجه سانتیگراد به عنوان گرم ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

کرد: بر اساس آخرین داده های هواشناسی، هوای استان تا پایان هفته صاف تا کمی ابری در ساعاتی از بعد از ظهر و وقت امروز همراه با وزش باد و افزایش پوشش ابر و در پاره ای از نقاط با گرد و خاک محلی همراه خواهد بود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار