کد خبر: ۸۷۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸ 12 July 2020
 

دستگیری ۱۰ قمارباز، آتش‌سوزی ۳ باب مغازه و کشف ۵۴ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز از مهم‌ترین حوادث امروز استان گیلان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یک شنبه ۲۲ تیر ماه ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۰ قمارباز در رضوانشهر

سرگرد امیر وهاب زاده، فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۱۰ قمارباز در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک منزل مسکونی اقدام به قماربازی و ایجاد مزاحمت برای همسایه‌ها میی‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات و پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به محل اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با حضور پلیس در این مکان ۱۰ نفر حین قماربازی دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از محل دستگیری متهمان ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال وجه نقد، یک دست آلات قمار و یک دستگاه کارتخوان کشف شد.

سرگرد وهاب زاده با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

آتش‌سوزی ۳ باب مغازه در تالش

سرهنگ حسین جمال‌‎دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: ۳ باب مغازه در این شهرستان طمعه حریق شد.

او افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی ۳ باب مغازه در پاساژ پردیس شهرستان تالش، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با حضور پلیس و نیرو‌های امدادی در محل اعلامی مشخص شد ۳ باب مغازه کفش فروشی، بوتیک لباس و مغازه دکوراسیون داخلی طعمه حریق شد‌ه‌اند.

سرهنگ جمال‌‎دار با بیان اینکه حریق توسط نیرو‌های آتش‌نشانی به طور کامل مهار شد، گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

او تصریح کرد: علت آتش‌سوزی و میزان دقیق خسارت وارده توسط کارشناسان در دست بررسی است.

۱۹ رأس دام قاچاق در آستارا کشف شد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۱۹ رأس گاو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

او افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۹ رأس گاو قاچاق کشف شد، اظهار داشت: در این رابطه متهم ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نمازی تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی دام‌های کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

او با اشاره به اینکه قاچاق دام باعث به خطر افتادن اقتصاد دامپروری در استان می‌شود از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۵ رأس دام فاقد مجوز در رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ۳۵ رأس گوسفند فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان کشف شد.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی در محور خروجی شهرستان رودسر از سمت چابکسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت زامیاد مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۳۵ رأس گوسفند فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

سرهنگ جوانمردی ادامه داد: برابر دستور قضایی راننده ۴۱ ساله خودرو زامیاد و دام‌های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره بهداشت چابکسر ارجاع داده شدند.

او تصریح کرد: کارشناسان ارزش دام‌های کشف شده را بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه حمل دام و طیور باید با مجوز مراجع مربوطه انجام شود، از شهروندان خواست: در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۶۵ هزار برگ پیش‌بینی نتیجه فوتبال در رشت

سرهنگ علی رمضانی، فرمانده انتظامی رشت گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت متصدی یک واحد صنفی در امر تهیه و توزیع برگه‌های توتو (پیش‌بینی نتیجه فوتبال) در سطح شهرستان رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این واحد صنفی ۱۶۵ هزار برگ توتو (پیش بینی نتیجه فوتبال) کشف شد، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم ۴۸ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ رمضانی از پلمب این واحد صنفی خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار