مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام بر آموزش‌های همگانی امداد و کمک‌های اولیه تاکید کرد و افزود: یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های پیشگیری و کاهش خسارت ها در هنگام وقوع حوادث آموزش همگانی است.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 15 July 2020

  به گزارش تابناک ایلام؛علی اصغر علی اکبری گفت: هلال احمر یک موسسه عام المنفعه غیر دولتی است که یکی از اهدف آن تسکین درد‌های بشری و صلح و دوستی و تفاهم است. 

وی بر آموزش‌های همگانی امداد و کمک‌های اولیه تاکید کرد و افزود: یکی از کم هزینه‌ترین راه‌های پیشگیری و کاهش خسارت ها در هنگام وقوع حوادث آموزش همگانی است. 

علی اکبری بیان کرد: برای اینکه بتوانیم به این اهداف دست پیدا کنیم، نیاز به همکاری با مجموعه‌های فرهنگی ، هنری ، سلامت ، بهداشتی و درمانی در قالب خدمات داوطلبانه داریم تا از این طریق ضمن جذب جوانان و داوطلبان افتخاری ، به آن‌ها آموزش‌های امدادی را نیز ارائه دهیم.

وی  اظهار کرد: عضویت در هلال احمر کاملا داوطلبانه است و این عضویت از غنچه‌های هلال شروع می‌شود و هر چقدر سن افراد بالاتر می‌رود نوع گروه و فعالیت‌های آن‌ها نیز تغییر می‌کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در رابطه با راه اندازی خانه هلال با همکاری خانه هنرمندان ایلام اعلام آمادگی کرد و افزود: مشارکت جامعه هنری در عرصه فعالیت‌های نیکوکارانه ، پشتوانه‌ای برای جمعیت هلال احمر است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار