استاندار ایلام؛
استاندار ایلام تصریح کرد پروژه‌های بزرگی چون طرح احیا و گرمسیری، پتروشیمی در مناطق مختلف استان و ایجاد چندین کارخانه بزرگ بخش خصوصی، طرح‌های حوزه نفت و گاز چون لرزه نگاری‌ها، پروژه‌های مهم حوزه راه، آب و خاک، و صادرات و.... از جمله کارهای بزرگی است که نظام در استان انجام داده و در دست اجرا است.
کد خبر: ۸۷۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 15 July 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی با تاکید بر محرومیت زدایی در مناطق مختلف استان، بیان کرد: در این زمینه نیز اقدامات و تحرکات قابل توجه‌ای شکل گرفته است که ما نمونه‌های آن را در شهرستان‌های ملکشاهی و هلیلان می‌بینیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه سازندگی هلیلان، اضافه کرد: در ذیل این قرارگاه سه کمیته تخصصی وجود دارد که به صورت هفتگی ضمن بازدید هر هفته از مناطق محروم استان گزارش می‌دهند و به صورت ماهیانه نیز نشست قرارگاه برگزار می‌شود.

وی در ادامه به نتایج دیدارها با مسئولان بنیاد مستضعفان و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در رایزنی‌ها و دیدارهایی که با بنیاد مستضعفان کشور، معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری، وزارت جهاد کشاورزی و دیگر نهادها و ارگان‌ها و هلدینگ ها برگزار و تلاش شد تا سمت و سوی نگاه آنها را به مناطق محروم استان جلب کنیم و در این را هم موفق بوده‌ایم.

سلیمانی دشتکی در ادامه به سفر معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری به استان اشاره داشت و گفت: در این سفر نیز بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان در شرایط سخت مالی کشور برای توسعه اشتغال روستایی و مناطق محروم استان اختصاص یافت.

وی در ادامه از نگارش ۳۰ تا ۴۰ نامه توسط معاون توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری به دستگاه‌های مختلف، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مختلف برای پیگیری امور مناطق محروم استان خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های متولی باید پیگیر توافقات حاصله در دیدارهای مختلف با مسئولان مربوطه باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار