عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز درخصوص وضعیت بیماری کرونا در استان فارس، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند، و مجموع موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدای شیوع تاکنون به ۳۸۹ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۷۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 23 July 2020

به گزارش تابناک فارس: او با اشاره به افزایش آمار ثبت مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس طی روزهای اخیر، گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ در استان فارس، ۲۰۲ هزار و ۲۰۶ نفر از مردم استان تحت آزمایش‌های این بیماری قرار گرفتند که تا امروز ۲۸ هزار و ۴۴۳ مورد مثبت قطعی شناسایی شده است.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: ۲۴ هزار و ۳۳۵ نفر نیز در فارس با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص یافته و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.


همتی ادامه داد: هم اکنون هزار و ۲۱۴ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان و ۱۱۶ بیمار نیز به علت وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


او ابراز امیدواری کرد: تا با رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و پرهیز از تردد در مکان‌های شلوغ، بتوانیم موجب شکست کرونا شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار