فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف ۱۰۰ گرم طلای سرقتی و دستگیری سارق حرفه ای منزل در کمتر از ۲۴ ساعت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 25 July 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ جمال موسوی اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت منزل در حوزه کلانتری ۱۴ بلافاصله مأموران این کلانتری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران تجسس کلانتری ۱۴ با حضور در محل، نحوه و چگونگی سرقت را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

موسوی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات از شاکی و بررسی موضوع سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از کارگران ساختمانی که برای تعمیر و نصب پنجره به منزل شاکی آمده بود به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه با انجام تحقیقات جامع و محرز شدن سرقت توسط کارگر ساختمانی، تصریح کرد: با دستور قضائی در بازرسی از منزل سارق مقدار ۱۰۰ گرم طلا متعلق به شاکی کشف و متهم نیز در مواجهه با مستندات پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت.

سرهنگ موسوی در پایان با هشدار به شهروندان از آنان خواست تا با هوشیاری کامل و نصب دزدگیر و دوربین مدار بسته راه‌های رسیدن سارقان به امیال شیطانی خود را سد کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
اگر میخواهید که هرگز مورد سرقت قرار نگیرید، موارد زیر را خوب به خاطر بسپارید
1- سارقین روح نیستند که از دیوار عبور کنند
2- درب، بالکن، پاسیو و پنجره ها، معابری هستند که سارقین برای ورود استفاده میکنند
3- اگر طلا، سکه، ارز و دیگر اموال ارزشمند قابل حمل دارید و مجردی یا حتی با خانواده زندگی میکنید و نگران ضربه روحی ناشی از ورود سارقین خشن که حتی در حضور صاحبخانه هم وارد میشوند هستید، حتما قفل ضد دیلـم نصب کنید، حتی روی دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند چون:

الف- سارقین فقط قفلهای درب و حفاظ را باز یا تخریب میکنند و جنس درب براشون مهم نیست.

ب- حتی اگر درب فقط یک قفل داشته باشه، باید قفل ضد دیلـم باشه که به هیچ روشی، حتی توسط کلید ساز، قابل باز یا تخریب شدن از طریق شاه کلید، پیچگوشتی، انبر قفلی یا دیلم نباشه.

ج- مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نصب کنید که امکان تخریب از جای جوش و اتصالات با انبر قفلی و دیلم وجود نداشته باشه.

د- سارقینی هم هستند که تحت عنوان مامور پلیس، آب، برق، گاز، پیک و ... خودتون درو براشون باز میکنید که در این مورد خاص، یک گاوصندوق ضد دیلم بخرید که حتما مجهز به قفل ضد زورگیری باشه تا نه بتونن اموال داخل گاوصندوق را سرقت کنند و نه خودتونو اذیت کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار