کد خبر: ۸۸۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 30 July 2020

دزد و شاکی پرونده هر دو روانه زندان شدند/
راز خونین دست نوشته مرموز

تابناک/راز خونین دست نوشته مرموز، دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کرمانشاه، زندانی شدن دزد و شاکی پرونده، تصادف مرگبار در رودسر، مرگ عابر پیاده در کمربندی اراک به قم، مرگ ماهیگیر جوان در کانال آب پارس آباد و نجات 12 زن و مرد قوچانی در دره شمخال را در بسته حوادث ایمنا ببخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جسد مرد ۳۹ ساله‌ای که در جاده سیمان مشهد گم شده بود، با پیدا شدن دست نوشته‌ای مرموز از دل خاک بیرون کشیده شد.

قاضی ویژه قتل عمد مشهد که دستور ویژه‌ای را برای پیگیری پرونده مرد جوان گم شده به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی صادر کرده بود به سرنخ‌هایی رسید که نشان می‌داد در میان بستگان نزدیک مرد گم شده، سخن از دست نوشته مرموزی است که از قتل موتورسوار ۳۹ ساله حکایت دارد.

وقتی کاظم میرزایی بر اساس تجربیات قضائی به پیگیری این نامه مرموز پرداخت، یکی از بستگان مرد گم شده، دست نوشته را به پلیس آگاهی برد که روی آن نوشته شده بود، پسر شما را کشته و در اطراف کوه و بیابان‌های جاده کلات دفن کرده‌اند، زمانی که کارآگاهان در کنار قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب به محل یاد شده رسیدند ناگهان جسد مرد ۳۹ ساله در حالی از دل خاک بیرون کشیده شد که دچار فساد نعشی شده و آثار ضرباتی بر سر وی نیز وجود داشت. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در کرمانشاه

یکی از اعضای اصلی واردات مواد مخدر به کشور توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در استان کرمانشاه دستگیر و محموله آنان کشف و ضبط شد.

در پی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در شهرستان کرمانشاه ۱۰۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

در این رابطه یک نفر دستگیر و دیگر اعضای شبکه هم تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند و فرد دستگیر شده یکی از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر در کشور و وارد کننده عمده مواد به استان بود که خوشبختانه با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، شناسایی و دستگیر شد.

دزد و شاکی پرونده هر دو روانه زندان شدند

در پی وقوع چندین فقره سرقت پمپ آب خانه‌ها به ویژه در سطح شهرستان آبادان به خصوص در حوزه احمدآباد این شهرستان موضوع دستگیری سارق پمپ آب خانه‌ها در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد قرار گرفت.

مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد با انجام کار اطلاعاتی سارق حرفه‌ای و معتاد به شیشه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را درون مخفیگاه خود در آبادان دستگیر کردند.

متهم در بازجوی‌های فنی پلیس به چندین فقره سرقت پمپ آب در سطح شهرستان آبادان اعتراف کرد متهم نیز پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

یکی از شاکیانی که از وی سرقت پمپ آب صورت گرفته بود به محض ورود به کلانتری ۱۵ توسط مأمورین دستگیر و روانه زندان شد، چرا که شاکی خود یکی از سارقان فراری بود که تحت تعقیب دستگاه قضائی بود و خودش خبر از تحت تعقیب بودنش نداشت که پس از ورود به کلانتری ۱۵ متهم با حکم قضائی دستگیر و روانه زندان شد.

تصادف مرگبار پژو با دیوار یک خانه جان ۲ نفر را گرفت

رئیس پلیس راه استان گیلان از جان باختن دو نفر بر اثر برخورد سواری پژو ۴۰۵ با دیوار یک منزل در شهرستان رودسر خبر داد.

جاور صفاری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور کلکاسرا شهرستان رودسر بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حین تردد در محور فرعی کلکاسرا با دیواره یک منزل مسکونی برخورد کرده است و در این حادثه راننده ۳۲ ساله و سرنشین ۳۰ ساله این خودرو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه سواری پژو ۴۰۵ اعلام کردند.

مرگ عابر پیاده در کمربندی اراک به قم

رئیس پلیس راه استان قم از برخورد مرگبار پراید با عابر پیاده در کمربندی اراک به قم خبر داد و در این زمینه اظهار کرد: شدت برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده حادثه مرگباری را رقم زد.

وی افزود: این حادثه که در کمربندی اراک به قم روبروی پمپ بنزین شاهد رخ داد، سبب مرگ عابر پیاده شد و راننده از صحنه تصادف متواری شد، علت حادثه در حال بررسی است.

مرگ ماهیگیر جوان در کانال آب پارس آباد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد مغان گفت: گزارشی مبنی بر غرق شدن جوانی ۲۵ ساله در کانال آب واقع در محدود فرودگاه پارس آباد مغان به هلال احمر این شهرستان اعلام شد.

محمدعلی هادی افزود: بلافاصله تیم‌های عملیاتی هلال احمر شهرستان پارس آباد مغان به محل حادثه اعزام شدند و جستجو برای پیدا کردن جسد این جوان با حضور نیروهای امدادی، اورژانس، نیروی انتظامی پارس آباد ادامه دارد و هنوز جسد پیدا نشده است.

وی ادامه داد: این جوان ظاهراً به قصد ماهیگیری وارد محدوده کانال آب شده بود که به دلیل عدم توانایی در کنترل خود به کانال آب سقوط کرده است.

نجات ۱۲ زن و مرد قوچانی در دره شمخال

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان گفت: سه خانواده ۱۲ نفری مفقود شده در دره شمخال با تلاش نیروهای هلال احمر قوچان و درگز، سپاه پاسداران قوچان، هنگ مرزی درگز و نیروهای بسیج و مردمی پیدا شدند.

مسعود برازنده اضافه کرد: توسط مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری استان خراسان رضوی خبری مبنی بر مفقودی سه خانوار به تعداد ۱۲ نفر در منطقه دوابی دره شمخال گزارش شد.

وی افزود: بر همین اساس یک تیم پنج نفره تخصصی جست‌وجو و نجات کوهستان از هلال احمر شهرستان قوچان به منطقه اعزام شدند و عملیات جست‌وجو با همراهی عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان درگز، هنگ مرزی درگز، سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای محلی انجام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان اظهار کرد: با تلاش تمام نیروها، ۱۲ نفر مفقود شده در صحت و سلامت کامل پیدا شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: درخواست ما از طبیعت گردان این است که قبل از برنامه‌ریزی به وضعیت آب و هوا و هشدارهای صادر شده توجه داشته باشند و هنگام بروز حادثه خونسردی خود را حفظ نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار