نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه بزرگداشت مناسبت‌های ملی و ایام‌الله باید تبلیغی باشد و این موضوع نیز نیاز به هماهنگی دارد، گفت: تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حاصل تیزبینی امام راحل است.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ 01 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار  در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام در آستانه سالروز تاسیس این نهاد افزود: نقش موثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول ۴۰ سال سپری شده از عمر این نهاد انکارناپذیر بوده و خدمات این نهاد انقلابی در این استان قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تبلیغات سلاح برنده‌ای است که هر چه به جلو پیش می‌رویم اهمیت آن مشخص می‌شود و در واقع سلاح دولبه‌ای است که اگر ما به موقع و دقیق از آن استفاده نکنیم دشمنان علیه ما استفاده خواهند کرد.

وی اظهار داشت: آنچه امروز از دشمن مشاهده می‌شود این است که واقعیت‌های ما را وارونه جلوه داده و اوضاع نابسامان خود را خیلی خوب ترسیم می‌کنند بطوریکه حقایق تلخ خود را زیبا و نمادها و نمودهای مردم‌سالاری در ایران را برعکس منعکس که این مساله اهمیت سلاح تبلیغات را نمایان می‌کند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بعضی از مناسبت‌های ملی نیز بنا به شرایطی به وجود می‌آید که نیاز به حضور و انسجام ملی دارد که در چه زمانی و با چه شعاری مردم حضور پیدا کنند، افزود: نمونه این مناسبت مهم یومالله ۹ دی ماه سال ۸۸ است که از ابتکارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که موجب حضور گسترده و حماسی مردم در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی شد تا جنایات دشمنان علیه ملت ایران و تلاش برای انحراف در جریان انقلاب اسلامی محکوم و خنثی شود.

وی بیان کرد: بی‌تردید هر چه حضور مردم در مراسم‌ها و مناسبت‌ها بیشتر و چشمگیرتر باشد هم نقشه‌های شوم دشمنان خنثی و هم رفراندومی در تایید مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی و بهترین پیشگیری از آسیب‌هایی است که دشمنان همواره در صدد ایجاد آن‌ها هستند. /م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۲
چهارتا از اقدامات مفید این شورا که به درد ملت بخوره را با ذکر مثال توضیح دهید؟2نمره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
بودجش در سال چند میلیارد است؟1نمره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
تبلیغات کشورو بدن قسمت پیام بازرگانی و این ادارات مفتخورو تعطیل کنین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار