مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: در سطح ۶۲ روستای ایلام، طرح استقرار روحانیون اجرا شده و این امر مهم از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 04 August 2020
 

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: این سازمان به منظور حمایت از مردم مناطق محروم و در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت بنیاد علوی درسطح استان فعالیت‌های فرهنگی مضاعفی اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به صورت ویژه در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی خبرداد و گفت: در راستای اجرای طرح  استقرار روحانیون با مشارکت بنیاد علوی 10 نفر روحانی در مناطق روستایی این شهرستان‌ها مستقر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح ۶۲ روستای ایلام این طرح اجرا شده و این امر مهم از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون پیگیری مسائل و مشکلات منطقه مشارکت در طرح‌های اقتصادی و جهادی شناسایی استعدادها و فعال کردن گروه‌های جهادی در سطح شهرستان و روستا به منظور شتاب گرفتن طرح‌های عمرانی اقتصادی و کشاورزی در منطقه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فتاحی ادامه داد: سال‌های گذشته از طریق پیگیری روحانیون مستقر فعالیت‌های جهادی و فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، ساخت خانه بهداشت، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و ساخت خانه برای محرومین از طریق این روحانیون انجام گرفته است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار