رئیس خانه مطبوعات ایلام ؛
رئیس خانه مطبوعات ایلام گفت: مشکلات صنفی و شغلی خبرنگاران و صاحبان رسانه استان متنوع و عدیده است و برای رفع آن‌ها هییت مدیره خانه مطبوعات استان عزم جدی دارد.
کد خبر: ۸۸۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 08 August 2020

سامی شهبازی گفت: امروز رسانه‌ها از جایگاه و نقش بسیار مهمی در مسائل مختلف جامعه برخوردار هستند و باید گفت زندگی مردم بدون رسانه‌ها در این دنیا مفهومی ندارد و ما به عنوان یک خادم در مطبوعات در تلاش هستیم که هر چه زودتر موضوعات صنفی خبرنگاران از نبود بیمه و مزایا تا نبود امنیت شغلی در این حوزه مرتفع شود. 

رئیس خانه مطبوعات ایلام، گفت: خبرنگاران به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر سایر بخش‌های جامعه هستند که در بحث کرونا  به خاطر تهیه گزارش‌ها و آگاهی رساندن به مردم، خود به بیماری کرونا دچار شدند؛ هیچ‌ وقت از مشکلات خود چیزی نگفتند چون تمام هدف و رسالت آن‌ها پوشش و مطرح کردن دردهای مردم است.

وی تصریح کرد: بدون رسانه‌ها ارتباط بین مردم و مسوولین ممکن نمی‌شود؛ از تمام کسانی که در این چند روز به هر نحوی از رسانه‌ها تجلیل و قدردانی کرده‌اند نهایت تشکر را دارم ولی ارزش ذاتی خبرنگار باید مورد توجه باشد و این موضوع نباید از دید مسوولین و متولیان امر مغفول بماند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار