رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۶۹۰۴ نفر افزایش یافته است.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 12 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد کریمیان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۸۸ نفر است.

وی با بیان اینکه ۲ مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان های ایلام و آبدانان است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۹ نفر از افراد مبتلا به کرونا در استان ایلام در بیمارستان های با استان تحت مراقبت های پزشکی و درمانی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون۵۹۳۸ نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند، یادآور شد: شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی،چرداول، آبدانان، دهلران، دره شهر، دهلران و بدره در حال حاضر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان و سیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کریمیان بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام با ۳۱۶۴نفر، در شهرستان ایوان ۶۴۶نفر، در شهرستان مهران ۴۰۴نفر، در شهرستان دهلران ۶۴۷نفر، در شهرستان آبدانان ۴۶۵ نفر، در شهرستان دره شهر ۵۲۱نفر، در شهرستان ملکشاهی ۱۹۳نفر، در شهرستان چرداول ۲۹۹نفر، در شهرستان سیروان ۱۵۴نفر، در شهرستان بدره ۲۰۸ نفر و در شهرستان هلیلان ۱۰۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی با بیان اینکه هم استانی های عزیز همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک اهتمام داشته باشند، خاطرنشان کرد: خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، پرهیز از ترددهای عیر ضرور و استفاده الزامی از ماسک در هنگام حضور در بیرون از منزل و اماکن شلوغ از جمله مهم ترین راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار