رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۳ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در سطح مناطق مختلف استان ایلام گزارش شده است، گفت:هم استانی های عزیز همچنان باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه ای داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 14 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ کریمیان   اظهار کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام طی ۲۴ ساعت گذشته به تعداد ۷۰۰۷ نفر افزایش یافته است.

وی  با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰۳ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، ابراز کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۹۱ نفر است.

وی با بیان اینکه ۳ مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان های ایلام و دره شهر و چرداول است، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۹ نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان تحت مراقبت های درمانی و پزشکی قرار دارند و تلاش کادر درمانی و پزشکی استان در این زمینه ستودنی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: در شبانه روز گذشته در شهرستان ایلام ۴۹ مورد جدید، در شهرستان ایوان ۹ مورد جدید، در شهرستان دره‌شهر ۱۰ مورد جدید، در شهرستان آبدانان ۱۵ مورد جدید، در شهرستان مهران ۵ مورد جدید، در شهرستان چرداول ۶ مورد جدید، در شهرستان بدره ۴ مورد جدید و در شهرستان سیروان ۵ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است.

کریمیان یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام با ۳۲۱۳نفر، در شهرستان ایوان ۶۵۵نفر، در شهرستان مهران ۴۰۹نفر، در شهرستان دهلران ۶۴۷نفر، در شهرستان آبدانان ۴۸۰ نفر، در شهرستان دره شهر ۵۳۱نفر، در شهرستان ملکشاهی ۲۱۲نفر، در شهرستان چرداول ۴۰۵نفر، در شهرستان سیروان ۱۵۹نفر، در شهرستان بدره ۲۱۲ نفر و در شهرستان هلیلان ۱۰۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی اقشار مختلف به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، تصریح کرد: شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی،چرداول، آبدانان، دهلران، دره شهر، دهلران و بدره در حال حاضر از نظر شیوع کرونا در وضعیت قرمز و شهرستان های هلیلان و سیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام بیان کرد: خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، پرهیز از ترددهای عیر ضرور و استفاده الزامی از ماسک در هنگام حضور در بیرون از منزل و اماکن شلوغ از جمله مهم ترین راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار