پیش از ظهر امروز نشستی با حضور گروه نگین اندیشه هفت چشمه و شهردار ایلام در خصوص ساماندهی ورودی شهر از مسیر روستای هفت چشمه برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ 14 August 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛در این نشست صادقیان شهردار ایلام ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه اظهار داشت:با توجه به  شرایط کرونا امکان برگزاری جلسه عمومی با مردم فرهیخته هفت چشمه در خصوص ساماندهی ورودی شهر ایلام مقدور نبود به همین خاطر با تعدادی محدودی از گروه نگین اندیشه و شورای روستا، این جلسه برگزار گردیدتا با استفاده از نقطه نظرات مردم بتوانیم ورودی در خور شان مردم هفت چشمه و ایلام با استفاده از اعتبارات استانی و منابع داخلی با کسب مجوز از شورا و فرمانداری ساماندهی کنیم.

شهردار ایلام با اشاره به اهمیت ساماندهی ورودی هر شهر افزود: ورودی هر شهر معرف و پیشانی آن شهر است و ساماندهی آن بایستی با همکاری همه جانبه دستگاههای متولی انجام پذیرد که خوشبختانه با تاکیدات استاندار محترم ایلام و حمایت ایشان در خصوص ساماندهی این ورودی، امیدواریم در سال پایانی این دوره مدیریت شهری با همکاری شهروندان و ساکنین عزیز هفت چشمه این مهم که از دیرباز مورد تقاضای همه شهروندان بوده، محقق گردد.

صادقیان ادامه داد :ورودی شهر ایلام از سمت فرودگاه ساماندهی شده و فعالیتهای شهرداری از سمت ورودی ارغوان آغاز شده اما در خصوص ورودی شهر از سمت هفت چشمه با توجه به اینکه خارج از محدوده قانونی خدمات شهرداری واقع گردیده، جز در سال ۹۳ که باز هم توسط شهرداری ایلام شاهد پاره ای فعالیت عمرانی در آن ناحیه بودیم، متاسفانه کار عمرانی عمده ای انجام نشده که انشااله با توجه به خواست شهروندان و همچنین با موافقت اعضای شورای شهر با فراخوان مشاور و طراحی آن با در نظر گرفتن پیوست های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، اقدامات موثری برای تحقق این امر انجام گیرد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار