مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۵۰ مرکز نیکوکاری در این استان در راستای خدمت به نیازمندان در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 15 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد در دیدار با مسئول دفتر حوزه نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور ایلام بیان کرد: بر اساس مفاد اساسنامه جدید کمیته امداد امام خمینی «ره» که در سال ۱۳۹۴ به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است مردمی کردن فعالیت‌های کمیته امداد و ارتباط بیشتر با موسسات خیریه یکی از برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم این نهاد است.

وی افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری با همکاری خیرین نیکوکار توسط این نهاد در سال‌های اخیر در همین راستا بوده و تلاش ما این است، در جاهایی که چنین ظرفیتی وجود داشته باشد نسبت به راه اندازی مراکز جدید نیکوکاری اقدام کنیم و از همکاری خیرین نیکوکار در این زمینه استقبال می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: از آنجایی که فعالیت مراکز نیکوکاری علاوه بر رویکرد خدمت رسانی و محرومیت زدایی یک نوع فعالیت معنوی نیز به حساب می‌آید به همین خاطر این مراکز با محوریت مساجد و مراکز مذهبی و علمی راه اندازی می‌شوند و ما از آمادگی دانشگاه پیام نور ایلام برای راه اندازی مرکز نیکوکاری استقبال کرده و تلاش می‌کنیم مرکز نیکوکاری دانشگاه پیام نور ایلام در آینده نزدیک راه اندازی شود.

موسی نژاد در ادامه افزود: اگرچه مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد هستند اما مدیریت کامل آنها بر عهده مسئولان این مراکز بوده و در زمینه شناسایی افراد خیر و دریافت کمک از آنان و نیز در زمینه شناسایی نیازمندان و توزیع کمک در بین آنها دارای اختیارات کامل هستند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار