سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام از انتشار فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار برای احداث طرح پارک ملی پلی‌پروپیلن ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 22 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم‌زاد اظهار کرد: آگهی فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار برای احداث طرح پارک پلی‌پروپیلن ایلام منتشر شده است که امیدواریم هرچه سریع‌تر یک سرمایه‌گذار قوی برای اجرای این طرح شناسایی شود.

وی گفت: هیات امنای پارک پلی‌پروپیلن ایلام متشکل از استانداری ایلام، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام و شرکت توسعه صنایع تکمیلی و پایین‌دستی و استفاده حداکثری از توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که پس از شناسایی و انتخاب متقاضیانی که از توانمندی مالی و فنی لازم برخودار باشند برای اجرای این طرح و واگذاری آن آمادگی وجود دارد.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در طرح پارک پلی‌پروپیلن ایلام شامل ۶ زون تولید، قالب تزریقی، فیلم و شیت، قالب بادی، پایپ، روکش محافظ و الیاف است و همه متقاضیان حقیقی و حقوقی واجد صلاحیت مالی و تجربیات مفید مرتبط با موضوع فراخوان که دارای شرایط لازم بوده و تمایل به شرکت در فراخوان را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف ۱۰ روز پس از تاریخ درج این آگهی تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه آمادگی خود را برای شرکت در فراخوان به صورت مکتوب به نشانی دفتر پارک پلی‌پروپیلن واقع در ایلام، میدان خیام، بلوار شهید صدوقی، استانداری ایلام، دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی اعلام کنند.

وی آدرس دفتر این پارک را تهران دفتر طرح پارک پلی‌پروپیلن واقع در میدان شیخ بهایی شمالی، ضلع غربی میدان، ساختمان رایان ونک، پلاک ۱۸، طبقه هفتم، واحد ۷۰۵ کد پستی ۱۹۹۳۸۷۳۰۶۹ اعلام و تصریح کرد: افراد متقاضی می‌توانند با در دست داشتن مدارک شامل لیست مربوط به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده طی ۱۰ سال گذشته، مستندات مربوط به تمکن مالی متناسب با اجرای این طرح در سه سال اخیر، مستندات مربوط به دارا بودن توان و تجربه مشابه مرتبط با موضوع آگهی، پیشنهادات نحوه مشارکت و هرگونه مستندی که بیانگر سرمایه‌گذار برای حضور در طرح‌های مورد اشاره، در این فراخوان شرکت کنند.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام تاکید کرد: ارسال مدارک هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان شرکت در فراخوان ایجاد نخواهد کرد و اشخاص حقیقی نیز می‌توانند با ارائه مستنداتی که بیانگر توانایی سرمایه‌گذاری باشند در فراخوان شرکت کنند.

رستم‌زاد گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن همراه ۰۹۱۸۱۴۱۰۵۱۳ و یا شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۹۲۲۹۴ تماس بگیرند.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح، تحول بسیار بزرگی در ایجاد اشتغال و رونق تولید استان ایجاد شود./ح

 

ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار