ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه بااشاره به سقوط تیم بعثت به لیگ دسته سوم، گفت: کاش مسئولین استانی به اندازه ای که به کشتی بها می‌دهند به فوتبال هم بها می‌دادند تا این تیم سقوط نمی‌کرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 22 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ا ایسنا،علی محبی زنگنه سقوط تیم بعثت کرمانشاه به لیگ دسته سوم را خبری ناگوار برای فوتبال استان دانست و اظهارکرد: مدیرعامل باشگاه بعثت طی سالهای گذشته هزینه‌های زیادی برای حضور این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور کرد و دیگر توانی بیشتر از این نداشت.

وی با انتقاد از عدم حمایت مسئولین استانی از تیم بعثت کرمانشاه، عنوان کرد: متاسفانه مسئولین ما آنطور که باید از فوتبال استان حمایتی نکرده‌اند، اگر حمایت می‌کردند، شرایط امروز تیم بعثت اینگونه نبود.

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه افزود: طی سال گذشته مجموع حمایت مالی که اداره کل ورزش و جوانان از کانال هیات از تیم بعثت داشت، تنها حدود 20 میلیون تومان بود که آن هم اجاره بهایی بود که تیم بعثت برای زمین انقلاب به اداره کل ورزش و جوانان داده بود و آن را دوباره به این تیم برگرداندند و این درحالی است که به برخی تیم‌های دیگر تا حدود 200 میلیون تومان کمک شده است.

این انتظارات رئیس هیات فوتبال استان درحالی است که مسئولین ورزش استان بارها اعلام کرده‌اند که بخش دولتی وظیفه کمک به تیم‌های بخش خصوصی را ندارد.

محبی زنگنه در پاسخ به این موضوع هم گفت: چرا باید این شرایط فقط در کرمانشاه باشد. در استانهای دیگر می‌بینیم تیم‌های باشگاهی بخش خصوصی کاملا از حمایت دستگاه‌های دولتی استانشان بهره مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: کاش مسئولین استان ما به اندازه‌ای که به کشتی و سایر رشته‌های دیگر بها می‌دهند به فوتبال و تیم بعثت هم بها می‌دادند.

رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بهره گیری تیم بعثت از بازیکنان کاملا بومی برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته دوم، گفت: تا چندسال پیش می‌گفتیم توانایی بازیکنان استان در حد لیگ دسته سوم است، اما بعثت کرمانشاه در این فصل از رقابت‌های لیگ با استفاده از بازیکنان کاملا بومی نشان داد که بازیکنان ما در حد لیگ دسته دوم هستند.

وی افزود: تیم بعثت تنها با اختلاف دو امتیاز از لیگ دسته سوم سقوط کرد و اگر پیروزی کسب می‌کرد، می توانست در این لیگ ماندگار شود.

چه خبر از تیم فوتسال هیات کرمانشاه؟

علی محبی زنگنه در بخش دیگری از گفت و گو با ایسنا، درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال کرمانشاه، گفت: سال گذشته امتیاز این تیم از سوی شرکت پتروشیمی پلمیر کرمانشاه که دیگر نمی‌خواست تیم‌داری کند به هیات فوتبال استان واگذار شد.

وی افزود: از آنجایی که هیات پولی برای تیم‌داری نداشت، بصورت موقت تحت پوشش باشگاه بعثت درآمد که طولی نکشید این باشگاه اعلام کرد نمی‌تواند به حمایت از این تیم ادامه دهد.

رئیس هیات فوتبال استان با اعلام اینکه امتیاز این تیم متعلق به هیات فوتبال استان است، افزود: تیم شاکله خود را حفظ کرده و بازیکنان کم و بیش به تمریناتشان برای حفظ سطح آمادگی و حضور در رقابت‌های آتی ادامه می‌دهند.

وی یادآورشد: اخیر دو نامه یکی به باشگاه بعثت و دیگری به منصور محمودی سرمربی این تیم که قصد تیم‌داری دارد، داده‌ایم تا اگر بخواهند تیم را با قرارداد معین به آنها واگذار کنیم، در غیر اینصورت همانند فصل گذشته هیات هزینه‌های حضور تیم در لیگ را پرداخت خواهد کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار