فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت: مشکلات و معضلاتی همچون بیکاری، ضعف فرهنگی و مشکلات اقتصادی ازعوامل اصلی آسیبهای اجتماعی در استان ایلام هستند.
کد خبر: ۸۹۶۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 07 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین نیروی انتظامی استان و اداره کل کمیته امداد استان که در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به امضاء رسید، بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی از جمله خطراتی هستند که همه ما را نگران می‌کنند.

وی راه اندازی مراکز مشاوره‌ای با هدف مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را یکی از اقدامات مهم نیروی انتظامی در این استان برشمرد و گفت: حدود ۷۰ درصد پرونده‌های قضایی از طریق این مراکز مشاوره‌ای مختومه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد در زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی خدمات ارزنده‌ای را ارائه می‌دهد، گفت: این نهاد از معدود دستگاه‌هایی است که در زمینه خدمات مشاوره‌ای و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی برنامه منظم داشته و عملکرد موفقی دارد.

سردار یاری با بیان اینکه کمیته امداد در موارد دیگر و خصوصاً در زمینه‌های خدمات حمایتی به نیازمندان کارنامه درخشانی دارد افزود: مشکلات اقتصادی امروز کشور فعالیت‌های کمیته امداد را سخت‌تر و سنگین‌تر کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام تصریح کرد: چنانچه دیگر دستگاه‌های خدمت رسانی خدمات و عملکرد موفقی همچون کمیته امداد داشتند امروزه شاهد محرومیت‌ها و آسیب‌های کمتری در جامعه بودیم.

سردار یاری با بیان اینکه در هر نقطه‌ای از استان و در دورترین مناطق روستایی و عشایری شاهد خدمات برجسته کمیته امداد به محرومین و نیازمندان هستیم ادامه داد: با این حال و با توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی، کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات عدیده این استان محروم را برطرف نماید./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار