کد خبر: ۸۹۷۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 09 September 2020

 

رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به مرگ ۱۷۴ از ابتدای امسال در جاده‌های گیلان گفت: مردم در طی این مدت قوانین راهنمایی و رانندگی را به‌خوبی اجرا کردند که نتیجه آن کاهش ۳۱ فوتی در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته بوده است.

کاهش آمار مرگ‌ومیر جاده‌ای در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مهم‌ترین هدف پلیس‌راه در کنترل ترافیک کشور اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور معضل ترافیک است به همین منظور مهم‌ترین هدف پلیس‌راه تسهیل در عبور و مرور، برنامه‌ریزی‌ و روان‌سازی و انضباط ترافیکی می‌باشد که باید به آن توجه شود.

وی‌ با قدردانی از مردم در خصوص رعایت قوانین در راهنمایی و‌ رانندگی افزود: از آغاز سال جاری تاکنون ۱۷۴ نفر در تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند که نسبت به سال گذشته ۳۱ نفر کمتر شده است.

رئیس پلیس‌راه استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به آموزش راهنمایی رانندگی به کودکان در دوران مدرسه بیان کرد: هرساله سانحه‌های جاده‌ای جان تعداد زیادی از هم‌وطنان را گرفته و خانواده‌های بسیاری را داغدار می‌کنند لذا به‌منظور جلوگیری از سانحه‌های رانندگی باید به مسئله آموزش قوانین راهنمایی توجه کرد.

صفاری با اذعان به اینکه سرعت غیرمجاز عامل بروز بسیاری از حوادث رانندگی در جاده‌های گیلان است، تصریح کرد: باید در کشور فرهنگ رعایت من مقررات راهنمایی رانندگی، مهندسی ترافیک و رانندگی با سرعت مطمئنه نهادینه شود زیرا انجام این کار از بروز بسیاری از تصادفات جلوگیری می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار