مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مدارس سراسر استان روزانه توسط مسئولان و کارشناسان مورد بازدید قرار گرفته و وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در آنها رصد می شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴ 09 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛رضا زینی وند مقدم  افزود: بر اساس بازدیدهایی که از روز شنبه هفته جاری همزمان با بازگشایی مدارس انجام شده است مدارسی که برخی پروتکل ها را رعایت نکرده اند، تذکر لازم دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها برخی نواقص در مدارس دیده شده است، ادامه داد: در این زمینه تذکر داده شده است و مدیران مدارس ملزم به رعایت و اجرای کامل دستورالعمل های بهداشتی هستند.

وی تاکید کرد: از طرفی اولیای مدارس مکلف هستند به دانش آموزان اطلاع دهند فرم خوداظهاری را تکمیل و در اختیار مدارس قرار دهند تا از وضعیت جسمی دانش آموزان مطلع شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: چنانچه دانش آموزی علائم سرماخوردگی داشته و یا دارای بیماری زمینه ای باشد نباید در مدرسه حضور یابد.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه همه دانش آموزان نکات بهداشتی را رعایت کنند، مشکلی پیش نخواهد آمد، افزود:  نگرانی کنونی عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی دانش آموزان است و در این زمینه به اولیای مدارس تاکید شده است تا  در این زمینه نظارت کامل داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تاکید کرد: مدارس دولتی با توجه به اعتبار سرانه بهداشتی که برای آنها واریز شده است مکلفند اقلام بهداشتی دانش آموزانی که توان مالی ندارند را تامین کنند./ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار