خبرهای غیر رسمی از منابع مطلع در حوزه انتخابیه حوزه دهلران حاکیست که بهزاد علیزاد توانسته است با کسب 31287رای بعنوان نماینده مردم این حوزه راهی بهارستان شود .
کد خبر: ۸۹۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۵ 11 September 2020

همزمان با ۱۰ حوزه انتخابیه سراسر کشور، فرآیند رای گیری مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در استان ایلام از صبح امروز آغاز ودرساعت 18 به پایان رسید .

به گزارش تابناک ایلام ،براساس آخرین آمارهای اعلام شده از سوی مراجع رسمی برگزاری انتخابات در حوزه جنوب استان ،بیش از 55هزار نفر از واجدین شرایط در انتخابات دورم دوم مشارکت نمودند .

خبرهای غیر رسمی از منابع مطلع در حوزه انتخابیه حوزه دهلران حاکیست که بهزاد علیزاده توانسته است با کسب 31287رای بعنوان نماینده مردم این حوزه راهی بهارستان شود .بر پایه همین گزارش آقای صادق کرمی دیگر کاندید این حوزه از مجموع آرای ماخوذه توانست  24325رای کسب نماید .

تکمیلی

فرماندار دهلران با اشاره به نتایج قطعی شمارش آراء در حوزه انتخابیه دهلران، گفت: بهزاد علیزاده بیشترین آراء را کسب کرده است.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: از مجموع ۵۶ هزار و ۵۵۱ رأی در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره، بهزاد علیزاده با ۳۱ هزار و ۲۸۷ رأی معادل ۵۶.۲۶ درصد کل آرا به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران گفت: صادق کرمی نیز ۲۴ هزار و ۳۲۵ رأی معادل ۴۳.۷۴ کل آرای اخذ شده را از مردم شهرستان‌های آبدانان، دره شهر، بدره و دهلران کسب کرده‌اند.

عسگری افزود:  از مجموع ۵۶ هزار و ۵۵۱ رأی  ۹۳۹رأی نیز در صندوق‌های حوزه انتخابیه دهلران باطله بوده است.

بر این اساس بهزاد علیزاده به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه راهی مجلس یازدهم شده است.

پیش از این در حوزه شمالی استان سارا فلاحی و علی اکبر بسطامی به مجلس راه پیدا کرده بودند.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که دو نفر در مرحله اول راهی بهارستان شدند و هم اکنون نیز نفر سوم راهی مجلس شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار