استاندار ایلام گفت: جاده اختصاصی بهداشت و درمان با توجه به احداث بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی در مسیر دانشگاه ایلام احداث می شود.
کد خبر: ۸۹۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳ 13 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست رفع مشکل جاده دسترسی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع کرونا در شرایط کنونی بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام را بعنوان طرح شاخص استان اعلام کردیم و ۱۳۰ میلیارد تومان به این پروژه مهم اختصاص یافت که باید در جهت ایجاد راه و سیستم فاضلاب و تکمیل ساختمان هزینه شود.

وی یکی از مشکلات دیرینه مابین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه ایلام را مشکل جاده مشترک بین این دو دانشگاه عنوان کرد و افزود: با موافقت دانشگاه ایلام مقرر شد حوزه بهداشت و درمان جاده اختصاصی خود را تملک کرده و احداث کند و این یک حرکت ارزشمند در رفع یک مشکل اساسی است.

استاندار ایلام با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم دور یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ انتخابیه جنوب استان تاکید کرد: لازم می دانم از حضور و مشارکت خوب مردم حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره تشکر کنم.

سلیمانی دشتکی افزود: در این انتخابات با وجود شیوع کرونا و حساسیت بالا در این دوره از رقابت ها شاهد تمکین زیبای مردم به قانون در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی بودیم که از این بابت نیز تشکر می کنم.

وی با قدردانی از مجموعه عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروی انتظامی و دیگر دست اندرکاران در انتخابات، یادآور شد: اکنون رقابت نامزدهای انتخابات پایان یافته و دوره رفاقت و همکاری برای خدمت به مردم شروع شده است و البته ما شاهد این صحنه های خوب در این دوره از انتخابات بوده ایم. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار