فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه مقابله جدی و مستمر با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس ایلام است، گفت: برخورد سخت با اراذل و اوباش با پشتوانه محکم قضائی و حمایت مردمی ممکن است.
کد خبر: ۸۹۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰ 13 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار نورعلی یاری در دیدار با فرمانده سپاه و مرزبانی استان اظهار کرد: در راستای مقابله با اراذل و اوباش، قرار گاه محکمی تحت عنوان مقابله هم با اراذل اوباش نوظهور و هم سابقه دار که دارای پرونده‌های سنگین هستند، ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: این قرارگاه با مشارکت دستگاه‌های ذیربط و پشتیبانی سپاه پاسداران و دستگاه‌های فرهنگی مصمم هستیم با پشتوانه محکم دستگاه قضائی با کسانی که مزاحمت برای مردم عزیز ایجاد می‌کنند مقابله و مبارزه جدی کنیم.

وی گفت: خطابم به اراذل و اوباش این است که مطمئن باشند فضای استان را برای آنها نا امن خواهیم کرد و قطعاً اگر چنانچه بخواهند عرض اندام کنند و موجب سلب آسایش مردم شوند با پشتوانه دستگاه قضایی برخورد محکم خواهیم کرد.

یاری اضافه کرد: در سال‌های گذشته اقدامات خوب و موثری را در این راه انجام داده‌ایم و امسال با توجه به تاکید دادستان کل کشور و دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی جلسات خوبی را برگزار کردیم و به یک فهم مشترک برای مقابله جدی با این پدیده در استان رسیدیم.

وی با بیان اینکه یکی از مراکز فعالیت اراذل و اوباش در فضای مجازی است، گفت: فضای مجازی علاوه بر اینکه می‌تواند یک تهدید باشد یک فرصت مناسب است و ما این موضوع را به صورت مستمر با همکاری نهادهای امنیتی و سپاه رصد می‌کنیم و برای اراذل و اوباش شناسنامه امنیتی تشکیل داده‌ایم و در این فضا نیز برخوردهای لازم صورت خواهد پذیرفت.

سردار یاری تصریح کرد: به مردم عزیزمان قول و تعهد اخلاقی خواهد داد که با اراذل و اوباش به صورت ویژه برخورد خواهیم کرد و مطمئن باشند برخوردهای ما جدی و شکننده خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: توصیه ما به اراذل و اوباش این است که اولاً کوتاه بیایند و دست از شرارت و مزاحمت‌های خود بردارند و در ثانی اگر بخواهند کوچک‌ترین تعرضی داشته باشند، یقیناٌ با پشتوانه محکم قضائی و حمایت‌های خوب مردم، برخورد جدی و عبرت آموز با آنان خواهیم کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار