شهرستان رستم در طی سه روز از 22 شهریور تا 25 شهریور تعداد 44 مورد مثبت تست کرونا را ثبت کرده است. اما موضوع از آنجا اهمیت خاصی دارد که این افراد مدتی در بین مردم نیز حضور داشته اند و همینطور بسیاری از کسانی که مبتلا میشوند بدون آنکه متوجه شوند بهبود می یابند ولی بعنوان یک ناقل می توانند بسیاری را به این ویروس مبتلا کنند.
کد خبر: ۸۹۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ 15 September 2020

تابناک فارس به نقل از خبرنورآباد:در تاریخ 22 شهریورماه 1399 آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان رستم به گفته دکتر عبدالرسول همتی به نقل از خبرگزاری مهر 176 مورد عنوان شده است.

اما بهروز رستمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رستم در گفت‌وگو با با رسانه ها در خصوص اعلام آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان رستم تا تاریخ 25 شهریور 99 گفت: امروز نیز نتیجه تست کرونا ۹ مورد جدید در شهرستان مثبت اعلام شده است.

به گفته ی رستمی جمع مبتلایان به این ویروس تا امروز به عدد ۲۲۰ رسیده است که متاسفانه تاکنون ۶ نفر از آنها فوت کرده اند.

با این حساب و کم کردن آمار تاریخ 22 شهریور از آمار تاریخ 25 شهریور معلوم میگردد در طی سه روز تعداد 44 نفر در شهرستان رستم به ویروس کرونا مبتلا شده اند که قابل تشخیص میباشند.

با توجه به آمار ها به صورت میانگین روزانه 15 مورد تست مثبت به ثبت رسیده است.

اما موضوع از آنجا اهمیت خاصی دارد که این افراد مدتی در بین مردم نیز حضور داشته اند و همینطور بسیاری از کسانی که مبتلا میشوند بدون آنکه متوجه شوند بهبود می یابند ولی بعنوان یک ناقل میتوانند بسیاری را به این ویروس مبتلا کنند.

قاعدتا با شروع فصل پاییز و شیوع ویروس آنفولانزا باید شاهد افزایش آمار مبتلایان در ممسنی و رستم باشیم.


شایان ذکر است شبکه بهداشت شهرستان رستم از ابتدای شیوع ویروس کرونا مسیر ارائه گزارش کامل به مردم را در دستور کار خود قرار داده و تاکنون بصورت مستمر این آمار را در اختیار رسانه ها و مردم قرار داده است.

برچسب ها: کرونا ، نوآباد ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار