بیست و سومین جشنواره شهید رجایی روز چهارشنبه با حضور استاندار ایلام و مسوولان استان در سالن شهید رجایی استانداری برگزار و براساس ارزیابی عملکرد در سال ۹۹، از 14دستگاه اجرایی به عنوان حوزه‌های برتر تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۹۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 16 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ این دستگاه‌ها در پنج حوزه شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای گروه‌بندی بند ج-۱-بخشنامه جشنواره شهید رجایی)، شاخص‌های عمومی و اختصاصی بر مبنای بالاترین میزان رشد، اقدام برجسته در محور برنامه‌های اصلاح نظام اداری یا فعالیت‌های تخصصی دستگاه و همچنین اقدامات برجسته تقدیر شدند.

بر این اساس، اداره کل استاندارد ایلام(گروه تولیدی و خدماتی)، اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان (گروه عمومی و قضایی)، بیمه سلامت (گروه سلامت و رفاه اجتماعی)، شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی(گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت) و اداره کل ورزش و جوانان (گروه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی) به عنوان دستگاه‌های برتر در مجموعه شاخص‌های عمومی و اختصاصی معرفی شدند.

همچنین از اداره کل محیط زیست ایلام (در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری)، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان دستگاه های(برتر در شاخص های اختصاصی) تجلیل شد.

دادگستری کل و اداره اطلاعات استان نیز به عنوان دستگاه های برتر در حوزه امنیتی و قضایی و شرکت گاز ایلام نیز به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر واقع شدند.

همچنین در حوزه دستگاه‌های برتر درخصوص مبارزه با بیماری کوید ۱۹ و مدیریت سیل سال گذشته از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تقدیر شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار