استاندار ایلام؛
استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی۱۸ پروژه پمپاژ آب در استان ایلام، گفت: تا پایان دولت بخش زیادی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۹۰۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰ 16 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: به رغم مشکلات تحریمی و کرونایی در کشور، در ایلام اقدامات بسیار خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت و ظرف ۳۲ ماه حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف استان انجام شده و این نشان دهنده حجم بالای کار و فعالیت به رغم شرایط سخت امروز است.

استاندار ایلام بیان کرد: به عنوان مثال در حوزه نفت و گاز و انرژی بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

سلیمانی دشتکی افزود: در نشست‌های اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بیش از ۱۰۰ واحد راکد و نیمه فعال استان به چرخه تولید بازگشته است.

وی گفت: تا امروز حدود ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق دستگاه‌های اجرایی مختلف در قرارگاه سازندگی استان برای دو شهرستان محروم هلیلان و ملکشاهی پروژه تعریف شده است.

استاندار ایلام اضافه کرد: از نظر کشاورزی کارهای زیادی در استان انجام شده، به طور نمونه استان در تولید گندم رشد چندین برابر داشته و زمین‌های آبی استان از حدود ۶۵ هزار هکتار در سال ۹۶ به حدود ۱۱۰ هزار هکتار رسیده و تا پایان دولت به ۱۶۰ هزار هکتار خواهد رسید.

وی گفت: حدود ۱۸ پروژه پمپاژ آب در استان وجود دارد که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند، قسمت عمده آن را تا پایان دولت به بهره برداری می‌رسد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار