منتخب مردم در حوزه جنوبی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با تابناک ایلام:
پیروز انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوبی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با سایت تابناک گفت: انتخابات موهبتی الهی است که در پرتو آن خواست و اراده مردم تجلی می یابد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 17 September 2020
پیروز انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوبی استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با سایت تابناک گفت: انتخابات موهبتی الهی است که در پرتو آن خواست و اراده مردم تجلی می یابد.
 
بهزاد علیزاده ضمن خداقوت و خسته نباشید به مردم ، عوامل برگزاری انتخابات و همچنین دکتر صادق کرمی و حامیانش اظهار داشت: مردم با همه گرفتاریها و مشکلات معیشتی و وجود ویروس منحوس کرونا با مشارکت خود در انتخابات ۲۱ شهریور حماسه ای دیگر در تاریخ حوزه جنوب استان ایلام خلق کردند که شایسته تقدیر می باشد.
 
وی بیان داشت :اینک پاسدار امانتی هستم که مردم بر عهده من نهاده و برای حفظ آن و دفاع از حقوق آنها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در این راه با کسی معامله نخواهم کرد.
 
ظرفیتها و منابع
علیزاده به ظرفیتهای منطقه اشاره و گفت: از آنجا که اشراف کامل به ظرفیتها و چالش های حوزه انتخابیه دارم بخوبی واقفم که در زمینه های کشاورزی، نفت ، گاز ، پتروشیمی ،  نیروی انسانی کارآمد...... غنی بوده و با فراهم آوری بسترهای مناسب بهترین بهره وری را از این منابع میتوان کسب نمود.
 
وی ادامه داد: در بحث کشاورزی با تکمیل و احداث سدهای تنظیمی و راه اندازی ایستگاههای پمپاژ و نیز بهره برداری از عقبه سد کرخه تحولی عظیم در این بخش ایجاد خواهد شد و همچنین در حوزه نفت و گاز با اینکه سهم بسزایی از ذخایر کشور را دارا هستیم اما در زمینه ایجاد اشتغال دستاوردی نداشته و حتی دفتری در منطقه دایر نشده است لذا تلاش می شود با استفاده از ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه استفاده از نیروهای بومی اجرایی شده و همچنین تاسیس شرکت نفت و گاز به مرکزیت دهلران در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
وی در خصوص نیروی انسانی با مراجعه به یکی از شعارهای انتخاباتی خود گفت :همانطور که گفته ام شانه هایم را برای ترقی و پیشرفت جوانان این دیار نردبان خواهم کرد و زمینه را برای پیشرفت و تعالی نیروی انسانی بلقوه در جای جای استان بدور از نگاه جناحی و حزبی در سطوح استانی و ملی فراهم خواهم کرد.
 
اشتغال
منتخب مردم  عنوان کرد :مهمترین بستر ایجاد اشتغال در احداث صنایع تبدیلی کوچک و بسط و توسعه شهرکهای صنعتی است که با رایزنی و استفاده از ظرفیت هایی مانند بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، ستاد فرمان امام(ره) و قرارگاه سازندگی که در راستای محرومیت زدایی فعالیت دارند این امر نیز تحقق خواهد یافت.
 
راهها
منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل زیرساختی حوزه انتخابیه را راه ها و مسیرهای مواصلاتی دانست و عنوان کرد: این معضل اساسی مانع ای مهم در مسیر  توسعه و عامل اصلی عدم سرمایه گذاری بخش خصوصی و در نتیجه بیکاری در منطقه می باشد.
 
وی در تکمیل سخنانش اظهار داشت :تکمیل پروژه های راه اولویت اصلی بوده که می توان به مهمترین آنها تکمیل و بهره برداری از تونل کبیرکوه، ساماندهی محورهای دره شهر از دو سمت ایلام و پلدختر، آزادراه اندیمشک دهلران، دهلران مهران، احیا محور چم سرخ دهلران و تکمیل جاده قاضی خان بدره و راه اندازی فرودگاه آبدانان و.......اشاره کرد .
علیزاده ادامه داد :امروزه استفاده از حمل و نقل ریلی امری ضروری و به صرفه می باشد که خوشبختانه از ناحیه شمال استان استارت آن کلید خورده و در جنوب نیز مسیر اندیمشک، دهلران و مهران به کشور عراق از ضروریات منطقه است که در آینده نیز عملیاتی خواهد شد.
 
برخورداری از حق مناطق حنگی
بهزاد علیزاده به مطالبه معلق مانده استفاده از مزایای قانون مناطق جنگی در شهرستانهای آبدانان، دره شهر و بدره اشاره و تاکید کرد: به جد پیگیر این خواسته به حق مردم بوده و در راستای استیفای آن تلاش خواهم کرد.
 
تعامل با دولت
منتخب راه یافته به بهارستان در رابطه با تعامل با دولت و نمایندگان استان گفت :قطعا  برای پیشبرد اهداف و آرمانهای استان نیازمند تعامل و همفکری همه جانبه مدیران در سطوح مختلف و نمایندگان ملت بوده و با خرد جمعی و وحدت رویه تصمیماتی کارساز و مثمرثمر برای استان گرفته خواهد شد.
 
وی این را نیز یادآور شد که قریب چهار ماه  از دوره نمایندگی به سبب طولانی شدن انتخابات در مرحله دوم سپری شده و برای جبران بایستی با سرعت و انرژی بیشتری انجام امور را پیگیری و به پیش برد.
 
بهزاد علیزاده در پایان اظهار امیدواری کرد به فضل الهی ، فصل نوینی از رابطه مردم و نماینده در حوزه انتخابیه شکل و موکلان را بصورت مستمر در جریان امور قرار قرار خواهم داد.
 
وی تصریح کرد: در رابطه با مسائل اجتماعی، آموزش، بهداشت، استیفای حقوق معلمان، جامعه کارگری و بازنشستگان و نیز احیای حقوق شهروندی برنامه ای مدون داشته و برای پیشبرد آنها از نکته نظرات مردم و صاحب نظران بهره خواهیم جست.
 
مصاحبه از بهروز مردانی آبدانان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیمرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
فقط شعار شعار شعار کو عمل؟
تو این چهل و چندسال واقعا کی 40تا مدیر (حتی استانی)کاربلد و عملی دیده ولی ماشااله تا بخوای مدیر تنبل ،شعاری، فاسد،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار