تیم بسکتبال شیمیدر قم در ادامه نقل و انتقالات مسابقات فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور چهار بازیکن جدید به خدمت گرفت.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 17 September 2020

به گزارش تابناک قم، شیمیدر قم که با تغییرات وسیع نسبت به دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور سکان هدایت خود را به یکی از مربیان برجسته بسکتبال ایران یعنی مصطفی هاشمی سپرده، چهار بازیکن جدید دیگر برای حضور قوی در لیگ امسال جذب کرد.

نماینده بسکتبال قم پس از اینکه بازیکنان مطرح و صاحب‌نام فصل گذشته خود همچون مهدی کامرانی، آرن داوودی، محمد جمشیدی و مایک رستم‌پور را در نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر از دست داد، چهار بازیکن جدید به عنوان جانشین این نفرات جذب کرد تا از قدرت این تیم برای لیگ کاسته نشود.

مهراد آتشی فرزند عنایت‌الله آتشی گزارشگر و مربی بسکتبال و برادر مهران آتشی مربی تیم ملی است که پس از تجربه بازی در تیم‌هایی مانند پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام (ره) با عقد قراردادی یک ساله به تیم بسکتبال شیمیدر قم پیوست تا در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیراهن این تیم به میدان برود.

علی دریایی به عنوان یک بازیکن جدید و نا شناخته با شیمیدر قم قراردادی دو ساله منعقد کرد، وحید حاجیان با عقد قراردادی یک ساله به جمع شاگردان مصطفی هاشمی ملحق شد و علی عسگری‌نژاد نیز قراردادی به مدت دو فصل با شیمیدر قم بست تا دیگر بازیکن جدید این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم پیش از این امیرحسین آذری، احسان صمدی، ارسلان کاظمی، مهدی اسماعیلی و عماد سلمانی را به خدمت گرفته بود و بدین‌ترتیب تا کنون 9 بازیکن جدید به نماینده قم پیوسته‌اند و در فصل 1400 – 1399 مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به میدان خواهند رفت، ضمن اینکه قرارداد رافی درغوکاسیان و میرو قازاری‌مقدم نیز با این تیم تمدید شده تا بسکتبالیست‌های شیمیدر با شروع تمرینات خود از نیمه آبان ماه وارد فصل جدید لیگ برتر شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار