فرماندار بدره؛
فرماندار شهرستان بدره گفت: در راستای سلامت دانش آموزان ومعلمین پروتکل های بهداشتی با جدیت در مدارس اجرا شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 18 September 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس آزادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس الزامی است و مسئولان مرتبط باید نظارت دقیق براجرای این پروتکل ها داشته باشند.

وی بیان داشت : از تمام ظرفیت های شهرستان برای اجرای پروتکل های بهداشتی در مدارس استفاده می شود و در این راستا مدیریت آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را در دستور کارز خود داشته باشند.

فرماندار شهرستان بدره اظهار داشت : بازگشایی مدارس منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی است و در صورت عدم امکان رعایت این پروتکل ها دربحث فعالیت مدارس تجدیدنظر خواهد شد .

وی بیان داشت : گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد شهرستان برای همکاری در ضدعفونی مدارس اعلام آمادگی نموده اندو مسئولان آموزش پرورش از این ظرفیت استفاده کنند .

فرماندار شهرستان بدره به انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد گفت : از مردم و دست اندر کاران انتخابات و بخصوص کادر بهداشتی درمانی شهرستان که در زمینه برگزاری انتخابات با رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری لازم را داشتند .

آزادی تصریح کرد : رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام ادارات، بانک ها و مدارس شهرستان الزامی است و طبق مقررات با افراد خاطی برخورد خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار