کد خبر: ۹۰۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۹ 21 September 2020
در آیینی با حضور مسئولان کشوری و استانی، فرمانده جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده ناجا، «حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
سردار رضایی در این مراسم با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی ‌ام‌القرای جهان اسلام و حرم‌الله است، گفت: امروز کل مردم جمهوری اسلامی ایران مدافع حرم هستند و با اقتدار در مقابل استکبار ایستاده‌اند.
این مسئول با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: جمهوری اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است، عاشورا اسلام را آبیاری کرد و دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد.
وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد شهیدپرور و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده است، اظهارکرد: این استان جوانان کثیری برای دفاع از این خاک فدا کرده که بخش اعظمی از آنها عشایر بودند.
جانشین فرمانده ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تصریح کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی کسی دنبال تکریم و مدال نبود، در دوران دفاع مقدس رزمندگان دائم‌الوضو بودند و با ذکرگویی، مین‌ها و توپخانه‌های دشمن را با غافلگیری خنثی می‌کردند.
رضایی با اشاره به اینکه این ایام مقدس است، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی بیش از ۳۰۰ هزار شهید از این کشور گرفت که خون این عزیزان انقلاب را بیمه کرد، جهان استکبار امروز فکر تعرض به ایران را ندارد که همه اینها ناشی از دفاع مقدس و خون شهداست.
وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال توطئه و نفاق در کشور است، ادامه داد: امروز ایران اسلامی‌ام القرای جهان اسلام و حرم الله است، جایی که نفس قدسی ولی باشد حرم الله است.
جانشین نیروی انتظامی بیان کرد: امروز کل مردم جمهوری اسلامی ایران مدافع حرم هستند و با اقتدار در برابر استکبار ایستاده‌اند و ما قدردان همه مردم، ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستیم زیرا اگر ایران اسلامی می‌درخشد به واسطه این عزیزان است.
رضایی با بیان اینکه امنیت پایدار در کشور ایران برقرار است، گفت: باید قدردان امنیت و نعمت الهی باشیم، باوجود اینکه در بعضی از کشورهای پیرامونی دشمن توطئه می‌کند به لطف خداوند همه آنها خنثی می‌شود.
وی با اشاره به تولید مواد مخدر در کشور افغانستان، عنوان کرد: تولید مواد مخدر با حضور آمریکا در کشور افغانستان به ۹ هزار تن رسیده که نشان از توطئه استکبار در مرزهای پیرامونی ایران اسلامی دارد.
این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به مراسم تشییع باشکوه شهید سردار قاسم سلیمانی در کشور، تاکید کرد: حاج قاسم از مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز بود و موجب افتخار و مباهات برای کشور شد که همه به این شهید عزیز افتخار می‌کنیم و ادامه دهنده راهش هستیم.
جانشین فرمانده ناجا با قدردانی از حضور نماینده ولی فقیه و اعضای شورای تأمین استان در این مراسم اظهارکرد: امروز تکریم و معارفه دو مجاهد در استان است که اظهارات شورای تأمین استان بیانگر اقدامات شایسته مجموعه انتظامی را دارد که از زحمات سردار «انصاری» و خانواده گرامی این مجاهد قدردانی می‌کنیم.
«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بر تمام موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد، بیان داشت: تأمین امنیت مطالبه جدی مردم است و امنیت صرفاً توسط پلیس تأمین می‌شود.
وی عنوان کرد: زحمات قابل توجهی در مجموعه انتظامی استان صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.
کلانتری با بیان اینکه شاهد تلاش‌های بی شائبه پلیس در استان هستیم، اضافه کرد: تلاش‌های خوبی در استان برای تأمین امنیت صورت گرفته که مسئولان کشوری، اعضای شورای تأمین استان را مورد تشویق قرار دادند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تأمین امنیت مطالبه جدی مردم است و امنیت صرفاً توسط پلیس تأمین می‌شود، در جمهوری اسلامی پلیس پشتوانه‌ای مقتدر و مردم‌پایه دارد که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.
این مسئول تصریح کرد: با پشتوانه مردمی باید امنیت پایدار را محقق کنیم، ما از مردم و برای مردم هستیم و حتماً شهروندان قدردان آرامش و آسایش تأمین شده هستند.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی بر تمامی موضوعات امنیتی اشراف اطلاعاتی دارد، ادامه داد: سردار انصاری تلاش فراوانی در استان داشته که قابل تقدیر است، ضمن اینکه برای سرهنگ مصطفایی در کسوت فرمانده جدید استان آرزوی موفقیت روز افزون را از خداوند منان خواستارم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه پلیس هوشمندانه و با برنامه ریزی برای امنیت مردم تلاش می‌کند، خاطر‌نشان کرد: همه مردم و اعضای شورای تأمین از اقدامات صورت گرفته در نیروی انتظامی استان رضایتمند هستند و امیدواریم همانند همیشه در امور محوله خوش بدرخشد.
در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های چند ساله سردار «مهدی انصاری» تقدیر و سرهنگ «کیقباد مصطفایی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار